Kastreringstid bokad
Är så himla glad nu! Jag ska ju kastrera min nya hankanin Dumle, men kulorna var lite sega med att ramla ner. Nu är de nere i alla fall och kastreringstid är bokad till måndag nästa vecka kl 14.00. 750 kr kommer det gå på.
Sedan är det bara att vänta ytterligare innan jag kan bonda Dumle med Disa, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge… 
Ska bli skönt att få honom kastrerad eftersom det kliar som sjutton på mig när jag gosar med honom nu. (Är allergisk mot fertila kaninhanar).
vad skönt med kastrering.
Hur kommer de sig att du inte tål fretila hanar? är nyfiken för aldrig hört de innan =)
Åh vad kul! Lycka till!
#3 ok då förstår jag, låter konsigt men de e ju jäte bra för dej. Dem kommer att bli ett snyggt par ;)
#4 Det tror jag med! Disa är en hittekanin och Dumle skulle avlivas pga allergi, så de har fått en ny chans tillsammans. 
#5 bra att du finns!, tror allt att dem koomer bli förälskade i varanda hihi, Men skönt att höra att dem fick en andra chans
Gud så skönt Terese! 

Vad skönt!
Lycka till!
Mvh Hanna

Här hålls tummar samt tassar för att allt skall gå väl på måndag för den lille "sötfluffen".
Marsvin 4-ever
.
Ska kastrera min Millix, me han är bara 8 veckor nu.
När ska eller bör man kastrera dom?
Vad söt Dumle är! Hur gammal är han?
#10-11 Dumle blir 5 månader snart. 5-6 månader är en bra ålder för kastrering.