vilken färg? Lite osäker
ser ut som japantecknad om jag inte har helt fel? :)
svart & viltgul?
//Anna Odenbrand

Ser ut som viltjapan, är den vit på magen, vilka färger är föräldrarna?

Ser ju nu att den är vit i ansiktet, kan den vara wienertecknad?
Okej, men vad ska man säga tycker ni? ^^
Ja ska kolla senare om hon är vit magen :) Föräldrarna är madagaskar otter mantlad och pappan är viltgul svart japanbrokad :P
Gul/svart japantecknad - viltfrägad om man ska vara exakt, inte enfärgad.
Not your mom, not your milk.
#8 Okej, tackar :)

Ja den är madagaskar.

#7 Den har ju en vit tass också, måste vara wienertecknad japantecknad.
#10 Om det inte bara är på min dator det ser ut så så ser det ut som om den har vilt/ottertecken vid nosen också? :)
#13 Hon har vit mage :P
#12 - Den är inte wienertecknad. Kan bli väldigt ljusa partier med viltfärgat, speicellt under tassarna.
#15 - Madagaskar otter
#16 Okej, så alltså är den gul/svart japantecknad viltjapan eller vad du nu sa ^^ Och den andra madagaskar otter? :)
#17 - Man räknar inte med om de är enfärgade eller vilt i namnet, bara i själva genkoden osv. Alltså är den kort och gott gul/svart japantecknad. Och ja, den andra är madagaskar otter.
#19 - Från höger: Gul/svart japantecknad, viltgul brokad (ev. rödförstärkt?), madagaskar otter, madagaskar otter manteltecknad.

Varför har du parat två manteltecknade kaniner med varann, man bör inte göra det, då kan du ha nån vitscheck i kullen, dvs en unge med dubbla brokningsanlag. Dom får nåt fel i saltbalansen och får ofta problem med magen. En dåligt manteltecknad, med mycket vitt kan vara en vitscheck.

Oj, förlåt jag missupfattade, trodde det var bilder på föräldrarna du lagt ut, där det stod "honan" och "hanen"
#25 aha, nej hahah :P ;)