roligt med kaninen :D
Vad brukar ni hitta på för "aktiviteter" med era kaniner på dagarna? :) Brukar ni hoppa, köra kurragömma, asså typ bygga upp lite lådor och sånt så kaninerna kan leka med varandra, eller vad brukar ni hitta på så att dom ska få kul? :D
jag brukar hoppa med dom, gå på små turer, typ sätter mej på en äng eller går in i skogen. och då tar jag med mej kameran och fotar den kaninen jag har med mej. annars så brukar jag motionera dom på fältet, där brukar vi busa och gosa lite med varandra efteråt, sen så gosar vi ju och sånt oxå:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag brukar hoppa med mina (eller rättare sagt bara en av dem, den andra vägrar), sen motionerar jag dem och så kelar jag såklart med dem också :)

brukar inte göra så mycke för kaninerna har en väääääldit stor Hage :D typ 100m2
Hoppa med dom, gå ut med dem i skogen. Ibland när jag och min kompis går ut med dem brukar vi köra race med dem, och de tycker att det är skitkul, för de blir så himla taggade xD
Jag kom på en till sak. Brukar lydnadsträna dom ibland också, brukar siticka bommar i marken och ex köra slalom, eller hitta på nya banor
Hoppa med dom, öva tricks, gå på "prommenad" och gosa såklart 

Samma som #7 =)
// Ludde