Hur stor bur har ni???
Vad har ni för storlek på eran bur? :)
130*50 men vet inte höjden på den! ! =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
e det en ute ellr innebur???
6 av burarna är ca 120*110 cm, 1 är ca 135*80cm och den sista är ca 120*280cm. I vår får jag in 6 nya burar, men jag vet inte måtten på dem ännu..
Mina kaniner har 1.20 X 70 X 60/kanin, och det är uteburar!
#2 det är en utebur! men jag planerar att köpa en ny större.. och en som är lättare att städa! tänkte köpa en sådan här kankse www.kaninburar.com och klicka vidare på stora uteburen..!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Mina burar har måtten: 2st 125*60*60cm, 1st 100*80*80cm
1st 100*60*90cm och 1st 140*60*90cm. Har 2 burar till, men kan inte måtten på dem. Alla burarna är uteburar.
vet ej exakt hur stor min är men den liger nog på 130*50
Tja….Punzie som är innekanin har en bur som är från den ena änden till den andra…..suck….den var dålig…..
Buren är ungefär 110x90x70….eller om det är 70x90…..hmmmm borde gå in o mäta kanske….

Hampus innebur på vintern är 120 lång. Det är bara det jag vet ;D Fast han är och skuttar hela tiden i källaren. :)

jag har en bur med två väningar som är 120cm bred och 50djup och så har jag en bur som är 2m bred och 80cm djup!
vi har en stor bur i ett bra ventilerat (men inte dragigt) förråd, med två fönster ch el och och lampor.nu håller vi på att bygga en ännu större bur. och istället för att sätta ut kaninerna i uteinhängnaden så ska vi göra e n kattlucka som hon kan hoppa ut igenom väggen..

Fjollans bur är 120*70*60 o är en innebur

Albins bur är ca 1x2-3m med fri tillgång till utehage som är ca 3x4m.. Tycker det är en bra storlek + att jag inte behöver ha dåligt samvete om jag inte hinner (eller orkar
) gå ut med Albin varje dag, det skulle jag haft om han bott i en liten bur..