så här bor kaninerna hos mig
burarna e färdigställda. bara lite småpiff o leksaker som ska in med. Lite dåliga bilder men togs med min mobil..;.)
1. Här bor Buddy & Roger. Buddy är en tjs o Roger en korsning tjs/dvv

barnkammaren. här är nu humlan o väntar på få föda sina bebisar. nät i nät med systern

lyxit :-)
Fina och stora burar! :)
Du vet väl att du kan ändra ditt inlägg upp till en timme efter att skickade iväg den.
Kastanjegårdens Kaniner

ni får gärna ge förslag på hur man kan göra det roligt för de i burarna…..

Tycker det ser kanonfint ut.
Men undrar om du har något finmaskigare nät runt BB-hagen? Risken är annars att bebbarna kan fastna i dom större hålen som sektionerna har.
Du får nog sätta höns/kycklingnät nertill på den hagen.
Lite OT: Hur är det med din häst nu? Har för mig att det är du som har Kingen som du hade otur med gällande en foderplacering?
Jag är ju ofta inne på Ridsport iFokus.
Marsvin 4-ever
.
vad fint dem har det :D
mvh Lisa
Omplaceringshemmet: http://raddadjuren.zoomin.se
Medarbetare på Kattpolisen
Fint!

#9 jag har satt grönt hönsnät nertill i Barnkammaren, men korten e lite dåliga så det syns inte. ska ta bättre idag när det är ljust úte
Ang Kingen så har jag honom kvar fortfarande och står 2 mil ifrån mig hos min kompis. Jag är uppe och rider och pysslar med honom så fort jag hinner sen hjälper en tjej mej där uppe att kolla över honom dagligen
du är inte rädd att ninerna hoppar över kompost gallren??

#12 Misstänkte att det satt nät runt sektionerna. Men påpekade ändå, om utifall att. 
Vad bra att det löst sig med Kingen.
#13 Har svårt att tro dom skulle hoppa över det.
Marsvin 4-ever
.

#13 haha..ganska komiskt faktiskt..;-) de har aldrig hoppat över kompostgallrena innan, men inatt gjorde hon det. Hon hoppade tillbaka till sin syster…;-)
Det är inte större fara om de hoppar över nätet och kommer lösa för det är ett stort och rejält staket runt hela hundgården…vi stänger den oxå för ytterligare skydd för rovdjuren…
Därför jag valt att göra sektioner i hundgården för att barnen ska kunna sitta o mysa med kaninerna där. skulle en kanin sprätta sig lös så kommer den ingenstans ändå än utanför sektionerna bara..