Tack för tiden ska ni ha.
Jag har bestämt mig från att avgå här på kif , då jag enligt nåra bara hänger ut folk genom att fråga saker . Vilket inte är meningen för jag trodde att man skulle fråga saker här på kif ? och få veta andras åsikter ? , Jag kommer fortfarande kolla lite här på kif i andras trådar . Men jag kommer själv inte skriva nånting .
Tiden här har varit super , det har varit kul att få träffa sånna trevliga mäniskor :)
En ros till er!
ha det bra
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
Så tråkigt, men jag tycker inte du ska ta åt dig! Självklart är kif till för att få höra allas åsikter, men på ett trevligt sätt. Återgigen väldigt tråkigt :(

#1 joo det känns väldigt tråkigt .. speciellt eftersom att detta är helt emot min vilja ,
// Elin
#2 Jag tycker faktiskt att du ska strunta i dem, om du vill vara kvar här får du själv bestämma, det ska ingen annan kunna styra!
Tycker inte du ska bry dig om vad andra tycker, iom detta är ett diskussions forum ska man får skriva och säga vad man tycker, sålänge det inte är kränkande och utpekande. Så man får ju tänkta lite på vad man skriver.
Så om du vill va kvar och fortsätta disskutera och fråga saker så gör det helt enkelt, helt upp till dig!
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

#4 Jo precis ,
// Elin
#5 men det beror kanske på vad det handlar om, fundera då en extra gång om det är nån ide att lägga upp det i ett forum eller det räcker att disskutera det med uppfödaren innan :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#5 Varför? :s

#6 jo men det tänkte ju inte jag på.. jag ville ju bara höra era åsikter oxå
jag kan inte bestämma en sak genom bara en persons åsikt
// Elin
Tråkigt :(

Tråkigt :(

Synd :(
Mvh Hanna

Tråkigt
Tycker du ska fortsätta!
Synd!
Tycker vekligen inte att du borde sluta bara på grund av någon annan, om du gillar att vara här på KiF så ska du stanna! Jag tycker det är rätt att du ställer frågor osv för att höra andras åsikter, även om folk ofta tar det på fel sätt på det här forumet…
Men du borde verklige stanna!
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Håller med #13!!!

tråkigt:/ Men det är lätt hänt att det blir en disskution där flera tycker olika, så slutar det med att folk slänger spydia kommentarer åt varandra. Hoppas att du kommer tillbaka i framtiden och fortsätter att disskutera den underbara kaninen<3^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus