Personliga <3 LÄS
småttningarna börjar utvecklas..vi matar dom extra med modrersmjölkersättning en gång om dagen, och detta för att ninni bara har 6 tuttar och dom småttingarna är 6st och det är svårt för henne att bilda så jätte mkt mjölk.(hon har iof mkt mjölk och matar dom flitigt men iallafall för att vara på den säkra sidan) vi har ju hållit på mkt med dom som deras föreldar, dagligen och dom börjar synas med egna persnligheter ==när dom får tillfälle att komma och hoppa omkring och busa på stora ytor busar dom mkt, och dom gör luftsprång och sringer fram och tillbaka och på varandra och dom ser såå söta ut, jag ska lägga in bilder när jag hittat sladden till digitalkameran, vet inte vart den är.. Valentno-pappan har sin uppforstringsdel i det hela, och dom får träffa både mamma och pappa(så är det inte alltid, visa hanar är agressiva mot ungar) men inte han, han hjälper till att tvätta dom och allt möjligt, bara mysa med dom..riktiga namnen får dom av deras nya ägare..
"Mulle" och "Rulle" är som bill o bull, dom samarbetar hela tiden och är altid berdvid varandra(båda bruna, vet ej kön än.(3veckor gamla) och dom är båda mkt gosiga.Och dom kommer som alla andra fram när amn kommer, och riktigt klättrar på en!sen slickar dom på hänmder och i ansiktet med sina varama tungor, jätte gosiga!
"Brulle" svart liten krabat. Jätte mysig och gosig. Inte alls sprattlig-lik valentino .^^valentino Junior-… oxå mkt kelen och busig Han sitter så ofta han kan tätt intill Valentino..
Not spot och dott, är alla jätte trevliga!(brokiga /svart och vit skäckar)
spot är min favorit, spot är kelen och lugn och är den som kommer fram för att gosa , medan dom andra busar. Även om spot kan göra väldens bussprång då och då--
dott är jätte busig och alltid på språng, undersöker allt..jätte trevlig, ser ut som en kille- inte säker på det dock. Dott klan bli framtidens höjdhoppare eller hoppkanin! HAn är en hejjare redan på att hoppa över saker i buren..
Not är en numera mkt matglad liten krabat som undersöker allt med ett nyfikte och lite småskrajset ansikte utåt, men är väldigt modig iallafall.
dom har börjat äta hö och dricka ur vattenflaskan nu, och smakat lite på torrfodret..jätte gott! Dom verkar friska och pigga och tänderna ser bra ut än så länge.
åh jag hoppas att jag hittar hem åt dom, igentligen vill jag behålla allihopa;/
men det går inte..jag har inte tid med det--och då får ninni och valentino mindre uppmärksamhet..nej det går inte..jag måste hitta hem åt dom, bara jag får hit någon att titta på dom nog så blir dom förälskade!
hoppas hoppas hoppas, hjälp mig gärna.. :)
Åh så underbara alla ungarna låter! Den där åldern som dom är i nu tycker jag är den bästa :)
Dom är så små och söta och dom börjar lixom visa vilka dom är! :D
Du får faktiskt ta och leta fram din kamerasladd för jag vill ju se bilder! Jättemycket vill jag se bilder!! :D
Hoppas du hittar bra hem åt dom små :) Eller ska du behålla någon??

Precis leta fram kamerasladden :D

Gud så kul :) Jag vill haaa haha
mm jag ska leta reda på den, ska ringa fråga syrran oom hon sett den.. Dom är SÅÅ söta!bilder kommer snart!jag lovar!

Åh länktar =)
Nä usch det låter hemskt med kaninungar…och dessutom en del av dem som samarbetar….och till råga på allt ska du lägga ut bilder här snart…..nä huvva!!! hehe….skojsar liiiite bara….
Huuuuuuuuuuuuuuuur ska man klara av att titta på dem??????? JAG kommer ju förälska mig i varenda en…..men kan ju inte ha mer än en kanin……
Kul att det går bra för dig med kaninerna!!!