S: Dvärgvädur fuchs
Jag har en dvärgvädur fuchs hona i färgen blå zobelsiames. Hon är ca 1 år gammal. Hon kommer från uppfödare men är dumpad på en djuraffär så det finns ingen stamtavla till henne.
Jag fick ta över henne från djuraffären för hon mådde jättedåligt där. Hon har bott hos mig i två månader nu och hon har utvecklat sig till att vara en väldigt mysig kanin.
Hon har tydligen dåliga erfarenheter av barn så hon bör inte komma till någon barnfamilj.
Hon går lös i halva lägenheten hos mig och går på lådan för att kissa och bajsa. Hon kommer jättebra överens med mina fyra katter.
Hon omplaceras till det rätta hemmet där hon får vara med mycket, hon är väldigt kontaktsökande. Enda anledningen till att jag omplacerar henne är att jag tror att hon behöver få mer kontakt och vara med mer än vad hon får hos mig. Jag har såpass många djur och kanin var inte riktigt med i planeringen, men jag kunde inte låta henne sitta där hon satt heller.
Hittar jag inte det rätta hemmet så stannar hon naturligtvis hos mig. Men jag vill ändå höra mig för, det kanske finns ett hem därute som är mycket bättre för Stampelina än hos mig.
Bifogar en bild när hon precis kom hem till mig. Därav kartongen som hon kom i. Har tyvärr inga nyare bilder men hon ser ut exakt sådär.
Vi bor i Göteborg.

Puttar för tjejen.

hon var verkligen jättefin :)

Va söt hon är:)

Puttar för tjejen igen.

Ingen som kan tänka sig att ge denna tjejen ett nytt hem?

Var precis och köpte ny säck Carrier (10kg) som kommer att få följa med henne när hon flyttar.

Putt.

Putt.
kan du visa mer bilder :)?

#11 Har inga fler bilder just nu. Är du intresserad av henne? Isåfall kan jag ordna fler, men har inte tillgång till kamera precis just nu.
jag vet inte riktigt kanske ;)

Pga otroligt oseriös människa så söker Stampelina fortfarande nytt hem. Ingen som kan tänkas ta hand om denna tjejen?
jobbigt :/

Nu har Stampelina flyttat och hon får ett hem som har allt jag begärde och lite till.
Hon kommer att få fortsätta att skutta lös inomhus, utan bur men nu även ha möjlighet till utevistelse med.
Jag är så himla glad för hennes skull!

ååhh vad roligt att det ordnade sig tillslut