STHLM-Priser & betyg kastrering av hane
Hej
Ska snart kastrera min hane och det skulle vara intressant att få höra priser på kastrering av en hankanin här i Stockholm och även vad ni tyckte om den klinik som utförde kastreringen. Vill inte direkt gå till en som flera haft dåliga erfarenheter av. Tänk på att era erfarenheter bör vara någorlunda aktuella - inte flera år gamla.
Svara med namn på kliniken, kostnad, och vad ni har för utlåtande om dem 
Tack!

Putt, skulle behöva veta samma för hona ;)
Mvh Maia
Mälardalens och roslagstull. Båda lika hjälpsamma.
Jag väljer hellere mälardalens då det är liite folk där och kaninen är inte stressad då av ljuden.

#2 Vet du hur mkt det kostar? :)
Mvh Maia

#2 Uhm….menar du Mälardalens Veterinärpraktik? För enligt deras info så ligger de i Västerås - inte i Stockholm. Eller är det något annat "Mälardalens" du menar? I så fall får du gärna skriva ut hela namnet ;)
"4 Oj, menar mälarhöjdens veterinärklinik…
Kostade 600kr för mig.

Haha, det förklarar saken 

Har ringt runt lite nu och bestämt mig för Djurkliniken Roslagstull. Det kommer att kosta 700kr för kastrering av hankanin.
Jag kan tillägga att jag även ringde Bagarmossens Djursjukhus och de tar 1290kr för kastrering av hankanin!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag trodde att jag hade hört fel först. De ligger ju verkligen skevt med sin prissättning!
Ang. Mälarhöjdens vet. så står det på deras hemsida att priset 600kr gäller för kaniner som väger under 2,5kg. Nu ringde inte jag för att höra priset för en kanin som vägde mer än så för jag hade redan bestämt mig för att köra med Roslagstull, det kan ju hända att det är samma.

För mig kostade det runt 600-800 kronor att kastrera min hankanin. Det var på roslagstull. Det är jättebra eftersom de är specialinriktade på smådjur :D
/Elvira :D