Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 243 ggr
Tina-A
0

Artiklar eller andra saker

Hej alla kära vänner! Nu undrar jag lite vad ni saknar här på sidan. Vilka forumsgrupper saknar ni att lägga trådar i, vilka artiklar eller vilka länkar saknar ni? Något vi ska ändra på?

Kom med din åsikt så ska vi göra vårat bästa för att fixa det! Även om det inte är något ni inte direkt saknar, så kan ni väl skriva vad vi kan lägga till i alla fall? Artikel-förslag är varmt välkomna, men alla åsikter och förslag är mycket välkomna också. Vad som helst!

(Om man inte berättar vad man tycker så kan vi inte göra någonting åt det, eller hur?)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Lotta_A
0

Jag tycker det är bra, men såklart så kan det alltid bli bättre :)
Vad saknar ni? / vill se mer av?

KajsaM
0

I  forumsgrupper skulle jag vilja ha t.ex Hemsidor  där man ska lägga on sidor om t.ex burar. Sen vill jag ha massor av artiklar :P

Lotta_A
0

Tack för tipsen kajsa :D artiklar är på G

KajsaM
0

vad bra :)

Tina-A
0

#2: Vad för artiklar? Något förslag?

Tina-A
0

Nu finns forumsgruppen "Hemsidor" tillgänglig för alla som vill länka någonstans

KajsaM
0

Fiint tina :P Men vad för artiklar; tja en om burar är ju på G, men typ kroppspråk,klippa klor m.m :P

Lotta_A
0

#7: Jättebra tips? kajsa!! Det kommer vi fixa :D

fler förslag?

Tina-A
0

*Puttar*

Lotta_A
0

Vad säger ni om att vi har en tråd varje vecka som heter veckans tema. Temat kan vara vad som helst. Typ kaniner, natur, linjer och sen får man lägga upp foton i denna tråd med just dessa bilder.
Vore inte det skojj? Jag har för mig att dom hade något liknande på foto.ifokus förut

myriis
0

Låter toppen Lotta :D