Dvärgvädur skänkes
Han kanin av rasen dvärgvädur bortskänkes fick tillbaka honom av en tidigare köpare!
Han är viltgul
Så den som lovar ett gott hem får honom!
MVH Jessica
skulle så gärna vilja men kan inte.

*puttar* :)
Lite mer info om den? (:

gud vad sorjligt att dom skulle avliva honom. Bra att du tog honom
Någon med tid och plats för en till kompis??
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Skulle vara snällt om någon hjälpte mig !!
Jag fattar mig inte på sånna som avlivar djur så fort det inte passar man får ta sitt ansvar! Jag kan förstå att dom inte vill ha kvar den men då säljer man den eller ger bort den inte svlivar den!
Ne jag blir så förbannad!!!!!

Ja avlivning ska ALDRIG vara den första lösningen!!!
Utan om man nu testat ALLTING och sedan verkligen inte kan ta hand om djuret så att djuret får illa, då kanske man inte har något val. Men folk nu för tiden tänker: "nej vi kan inte ha kvar kaninen för att barnet har tröttnat, ja men då avlivar vi den då".. Och det är ju bara sååå fel!!
Håller med dig, Hakefjordenskaniner, jag blir förbannad!!
// Nathalie
#8 och #9 jag hänger inte riktigt med vem skall avliva sin kanin?
Jag tycker alla fall att det är en hemsk lösning. Den personen som köpte kaninen får ju ta sitt ansvar man skall ju alltid tänka på sånna saker inan man köper ett djur. Man avlivar ett djur om den är sjuk och det är det ända man kan göra för att få kaninen att sluta må dåligt. Jag tror folk har fått det om bakfoten lite för att tror ni att det är det bästa för kaninen eller? hadde det inte varit bättre om man alldrig köpte kaninen. Hur roligt hadde det varit om någon mördade dig? för det är faktist vad jag tycker man blir en mördare..

hon som köpte kaninungen av mig för 2 år sedan skulle avliva kaninen om jag inte kunde ta tillbaka den!
Förmodligen som attt svära i kyrkan…
Tror att avlivning faktsikt kan vara bättre många gånger än att man försöker prångla ut dem till varje pris, vem vet vad som händer med dem då… En död kanin har det nog mycket bättre än en levande kanin hos fel människor.

Ingen som vill ha honnom????

Tyvär här går det inte :( Hoppas att du hittar hem åt sötingen (:
Tyvärr…..går inte…..snyft …stackar "nin som inte har nånstans att få bo"…..

Han är nu såld! 

Vad bra :) Vars fick han hamna?

Hej! Hon bor i närheten av mig och dom har tre kaniner innan så det känns bra att dom vet hur man ska ta hand om kaniner!!
Vad bra :) Det låter som om han kom till ett bra hem och det är ju det viktigaste!

A!