Kaninträff i Västra Götaland
Hejsan!
tänkt det kunde vara kul med en kaninträff i Trollhättan. Någon som vill komma?
Vägbeskrivning skickas till dom som är intresserade. Antingen via mail eller pm (bestäm själv).
Datum/tid är inte bestämmt, tänkte dom som vill komma kan bestämma det tillsammans! (men helst så att det är medans alla har sommarlov)
Att tänka på:
*träffen är på ofäntlig plats (fast inte så många där), så ha gärna kaninen i sele, så den inte kommer bort.
*ta med vatten till din kanin (kanske även mat).
*dom som har hinder kan gärna ta med dom, så kanske man kan ha en liten "tävling" tillsammans.
*kan vara "mysigt" att ha lite lunch med sig, så kanske man kan ha en liten mini-picknick i gräset.
Vi som "håller i det" är:
Petra (xYouToOx på kanin ifokus)
Frida (MysTiH på kanin ifokus)
(fast vi har ju iprincip bara valt vart träffen ska vara)
Hoppas du kommer!
P.S. skriv en komentar om du vill komma! och ta med så många kaniner du vill!

hej! jag kommer och jag tar med mig sixten och min angora hane om det går bra så tar jag även med mig en utav sixtens ungar! jag längtar

#1 ok :D va kul!
jag kan skicka vägbrskrivning till dig via pm, om de går bra?
annars kan du pm:a din mail adress till mig, så skickar jag vägbeskrivningen där istället!
P.S. hoppas fler vill komma!

De hade varit kul att komma, beror på när de är å så, men jag kanske kan komma:) men jag får nog ta tåget, hur gör vi då i så fall?? Hoppas jag kan komma då i alla fall:)

jag kanske kan komma :D

#3 tåg stationen i trollhättan är ganska nära där vi tänkte ha kaninträffen, jag kan ju skicka vägbeskrivning från stationen till ah.. där vi ska ha träffen.. Superkul att du vill komma! vart bor du förästen?
#4 Vad roligt! hur vill du ha vägbeskrivningen? via pm/mail?
P.S. vi får ta o bestämma en dag/tid då alla kan vara med!

okeej va kul! :D
det är bara att skicka pm om ni undrar något eller tex. vägbeskrivning.
Kan nog bli jättekul!! :)

För er som har GPS så är koordinaterna till kaninträffen:
Lat N 58° 16' 53? Lon E 12° 17' 45?
kanske blir lite lättare för er i alla fall.. :D
här är även en länk:
(som ni ser är platsen ganska nära vägen, men var inte oroliga, det är som en liten "skog" emellan vägen och själva gräs plätten, och den ligger på ett berg också, så det är ingen fara :D )
men man kommer att behöva gå över ett (väldigt litet) "berg" också, innan man kommer fram till platsen. så man kan alltså inte parkera precis på gräsplätten.
om du parkerar på högskolans parkering ser du "berget" tydligt också. där är det lättast att parkera (kostnadsfritt)
otroligt kul att så många (än sålänge) vill komma!
Vi brukar ha vår utomhus gympa där på gräset, när det är sommar. så det ligger en idrottshall nästan brevid.

#5. Jag bor i åmål:)