skämmbort din kanin.
Hej! På lördagar då skämmer jag bort mina kaniner riktigt ordentligt. Det är roligt dom är ute hala dagen och jag städar buren. Dom får kaningodis och massor av saker. Gör någon annan det oxå?xd Vad gör ni i så fall?
som vanligt.. fast burarna blir städade då ^^ och dom kommer ut varje dag bara det inte regnar/snöar/blåser kraftigt. Men när dom fyller år brukar dom få något extra gått och om dom varit duckiga t.ex. hoppningen gått bra :)
Jag hopptränar de och det älskar 2 av de:) När de hoppar bra så får de lite godis och får springa i hagen medans jag städar burar. Jag kelar extra mycket.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
jag ger dom massa godsaker och dom får vara ute varje dag men på lördagar extr länge
jag skämmer väl bort min kanin nästan varje kväll
hahah
han brukar få små bitar kanin godis, på helgerna får han dock en hyfsat stor knäckebröds bit innan han ska sova <3
haha ja jag skämmer nog också bort dom hela tiden jag städar burana varja dag och en gång i veckan skurar jag burarna.

Förut gjorde jag det men nu är Summer lite fet av sig så vi är på mini-bantning men hon kan få lite banan och så får hon vara ute extra länge och en staädad bur:)
Mvh Maia
Mina kaniner ''skämms'' inte bort precis, dom får vara ute hela dagarna på lör-sön, och fredag från kl 13.00- 21.00 ^^
Men på deras födelsedagar så får dom massvis med GODA saker (A)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Tja, för mina kaniner är lördagar inget speciellt. De får alltid vara ute i hagen länge och hoppar ganska ofta. Kanske blir det lite godis på lördagar bara.

Nä, inget speciellt… Men min kanin blir ju alltid bortskämd…
Men man har ju mer tid på helgerna så då blir det mer tid för kaninen…

Favorit godiset och en massa massa bus och kel 
Eller ja…spenderar redan ca 5-6 timmar med kel osv till Stampe och när vi är ensamma hemma så är det dygnet runt ^^
Så jag skämmer bort min kanin varje dag =) Håller självklart inte på och ger godis varje dag.
De får vara i hagen i princip varje dag och får kel och grönsaker (= godis för dem) så, skämmer inte bort de speciellt på någon speciell dag. Förutom när de fyller år, då kan de få något extra gott att äta.
Jag tror jag omedvetet skämmer bort dom hela tiden :P..
På helgerna blir det ju mer tid mer den en skoldagar, men nu när jag är hemma hela tiden så är det ständig helg ;)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jag skämmer nog också som #14 omedvetet bort min kanin :)
Haha x)
Hon får daglig runda i sele och koppel samt lite rasthage x) Och massor med kel. Buren städas lite varje dag :) Men hon gör sina behov i en toalett så jag tar bara bort bajset som hamnat utanför :)
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "