Madagaskar inte så populär färg.
Har tre madagaskarfärgade ungar som är kvar sist av alla trots att dom inte är yngst. Det verkar som att madagaskar inte är så poppis, folk vill ha lite ovanliga färger och madagaskar är väl en väldigt vanlig färg. Ändå har dom här ungarna en supersnygg färg, ser inte ut som vanlig madagaskar utan det är troligen nån rödförstärkning. Mamman har samma snygga färg. Färgen blev lite blaskig på bilden

jättesöta :)
♥
men dom är jättesöta så de borde ju kunna finna hem :)
Jag hade tagit dem direkt om jag hade kunnat, jag älskar madagaskar! :)
Åh va fina! <3 Konstigt att dom är kvar :o
Får man fråga vilken/vilka färg/färger de andra ungarna har?
Själv satsar jag madagaskar :) (Teddyvädurar) och har en kull med 3 madagaskar (en wiener) och två japaner, och det är bara två madagaskar hanar kvar, madagaskar wiener honan är tingad och japanerna med. Så de kanske inte är lika populära… fast min kull kanske beror på att det just är hanar, de andra är honor.

I den kullen är det bara madagaskar, men i dom andra kullarna, som redan är tingade är det viltsiames, zoblesiames zobelsiames manteltecknat, svart manteltecknat. Mest ljusa färger. Sen har jag ju haft vita blåögda, viltgul, isabella, viltgrå i tidigare kullar som redan är sålda. Har haft överskott på hanar även i dom andra kullarna så det kan inte bero på det, fast har nu bara tre hanar kvar från denna kull.

Dom är jätte söta:D

#0, 1:
Jag håller också Dvv Madagaskar och mantlat, det finns ingen finare kanin än en mantlad enligt mitt tycke
.
Mamman på bilden saknar lite vad jag vill ha hos en madagaskar färgad Dvv, och jag läste på din hemsida att dina kaniner saknar stam, annars hade jag varit intresserad av henne.
Har själv en mantlad kille…se bild.