villken slags hund

Hm, ja pomeranianer är söta. Jag skulle välja en klipsk och snabblärd ras som inte kräver massor med pälsvård…
Någon som jag inte skulle vara allergisk mot..
En pumi kanske?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Hej!
Jag skulle välja en Miniatyr Bullterrier!
För dom är så himla "fulsöta!" =)

Och jag skulle vilja ha en Dobermann och en Amstaff. Och sen när Per går me på det då vill jag nog ha en Kinesisk Nakenhund oxå.. 
Jag vill ha en pudel (är "uppvuxen" med pudel, har alltid funnits i släkten) eller en Amerikansk Cocker Spaniel. 

en shih tzu /lha apso (stavas?) anitngen en blandras mellan dem elr bara shih tzu ;D

Suzzie; Vad kul att du vill ha en Kinesisk nakenhund! hehe Dom är bara fööör goa! Dobermann är så vackra! Men lite för tuffa för min smak..
Jag tycker Borzoi är såå vackra! Det skulle jag vilja ha och en till Kinesisk nakenhund och en svart släthårs Saluki och en Rysk Toy Terrier och ….
hehe Jag älskar hundar! Men tyvärr kan jag inte klara av mer än 2 åt gången.. Varje djur måste ju få sitt! Och så vill jag kunna gå ut med "alla" på en gång, inte springa först med två och sen med två.. Det skulle jag inte orka..
Hm.. Jag skulle välja en Engelsk springer spaniel kanske.. Inte så jobbigt med pälsvård och så, men lättlärda..
Egentligen skulle jag nog välja: En Jack russel med en Shapendosers lättlärhet och en Springers temprament _^^
jag skulle välja en doberman

Annelie: Ja men ju mer jag ser av de nakenhundarna desto mer intressanta blir de. Totalt genomgoa verkar de. Blir nog en sån om jag blir gammal =)

Vad fin Smilla är iaf!!! =) Super-vacker!!
Jag har haft springer i hm.. 11 år tror jag ;P Klippte mina springrar typ.. varannan månad tror jag :o

Jasså? gjorde du det själv eller gick du till en hundsalong? :P Smilla får alltid tovor i pälsen och exem. Det är lite tråkigt och inte så kul för henne :(
Smilla, så heter min mosters hund ^^ Det var samma moster som klippte mina springrar, hon hade en uppfödning och båda var köpa därifrån :P

Åhh Majken :) Hennes ägare var ju bara för härlig!

hahaha, jaa :) menb lite mesig ibland tkr jag ^^ :P
#19: Ja, verkligen :) Men han var gullig tycker jag! Han brydde sig ju verkligen om saker

joo, han gjorde ju allt för Majken (: det är bra ! :D

Jag håller med kalle-kanin! Jag gillar de flesta små hundar, favoriterna är papillon (som jag har), tibetansk spaniel, toypudel och pomeranian. Bland vinthundarna är favoriterna italiensk vinthund, whippet och afghan.
Jag gillar många hundraser…..har haft en blandras av labrador och stövare….Lufsen…världens goaste….dog för många år sen. OM jag nån gång skulle skaffa en hund skulle jag vilja ha en sån där cool med långa öron….Bassett……jag är mycket för långa öron…fniss. (kanske för att mina egna ser ut som Dumbos…..asflabb)