Tant tagit Linus?
Min pappas kompis såg att en tant gick till Linus (Min älskade kanin) med en ´påse sen när hon gick hem (cyklade) rörde påsen på sig jag sitter här och gråter när jag skriver detta så fort jag kmr hem så måste jag kolla om Linus är kvar OM HON HAR TAGIT MIN ÄLSKLING OCH STOPPAT NA I PÅSE DÅ SKA HON FÅ ÅNGRA SIG!!! 
Vart är du nu då? Du vet ingen som skulle kunna kolla om han är där?

NEJ
jag litar inte på någon längre för min kompis skulle slå min kanin med en pinne och hon gjorde det! Ska åka hem imorrn
Din pappas kopis då som såg de?
Ingen granne som kan kolla då?
Emma
Ändrade rubriken så det är lättare att förstå vad tråden handlar om.

Vet du va de var för tant? :o

:O hur kan folk göra så! hemska människor
Herregud! Vilken tant, kan din pappas kompis komma ihåg hur hon såg ut? Det är ju stöld om Linus är borta!
Och din "kompis"? Henne skulle jag personligen bryta kontakten med, för inte skulle man väl låta en kompis slå sin mamma med en pinne. Varför skulle det vara ok att slå en kanin, detta är ingen kritik mot dig utan nu undrar jag hur hon tänker..
Lycka till!
#2 Vilken snäll kompis du har då
Din pappas kompis kanske kan kolla om han är där? Anmäl till polisen om han är borta… Hemskt 
Be din pappa ringa hans kompis och fråga om han kan kolla?

TACK GODE GUD HON ÄR KVAR!

#11, kvar? Men va bra :'D
Undra va tanten gjorde då
.
Men va bra att hon är kvar iallfall :'d<3
#11 Så tur! :D

Skönt!
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Påsar brukar ju vaja när man cyklar:P Skönt att det inte hände iaf! Gamla tanter brukar bli jätteglada att att få se kaniner, etersom de hade kaniner som små/unga. Så det väcker kanske gamla minnen?
Bra att hon var kvar :')