Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 708 ggr
[aammE]
0

Uppfödare Havanna DVV

Ni som vet någon uppfödare som säljer havanna dvärgvädur (gärna rex, men "normala" eller lejonhuvade går lika bra) skulle väl kunna länka i den här tråden? Glad

Zvintos
0

Ytterstforsens Kaningård finns, samt Tomens Kaningård.
Tomtens har dock havana dvv i fuchs.

Det finns även fler uppfödare, men som inte har några hemsidor.

huldisen
0

Födder upp lejohuvad kanin i färgerna Havanna och blått ;).

www.strandaskaningard.webs.com

Jetaime
0

Jag har en lejonhuvad havana dvv flicka på runt 1år tillsalu, men du letar kanske efter en unge? Har även en normalhårad dvv född i aug-08 m. stamtavla..

[aammE]
0

#3 Nepp, en vuxen hona. Dock inte för än om 2 månader. :/

[aammE]
0

#2 Bor du i Älvsbyn? :O Det är ju jättenära, men ja, det är en med hängöron som jag söker. :P

huldisen
0

#5 Jo det gör jag :) .  Förstog det att du ville ha med häng öron .. men dom med ståendes öron är också väldigt fint ska jag säga dej ;) Du kan ju alltid komma och bara titta :) .. Har dock inga havanna ungar men jag har ungar som bär på havanna och som är leverans klara i mitten av augusti .. :).

[aammE]
0

#6 Ja, jag gillar ju lejonhuvade och jag blev störtkär i en av dina vuxna havannor. Har du någon planerad kull senare i år eller början på nästa?

huldisen
0

#7 Jusst nu som det ser ut ska jag inte ta nån mer kull i år men eventuellt ska jag ta kull på  hon utan namn  på hemsidan ( ser ut som en tomte ) med Daim. Sen nästa år ska jag ta kull både på nanna,hon utan namn och på en blå unge som jag kommer behålla ur min kull som jag har nu och då parar jag med en havanna så det kommer komma, Havanna ,egern osv :).

vart lite tjorvigt  hoppas du förstår.

[aammE]
0

#8 Jag förstod. :)

huldisen
0

#9 Vad bra :).

Är ju bara att maila eller ringa om det är nåt mer du undrar över  (finns på hemsidan ) .

[aammE]
0

#3 Har du bilder eller så på honorna och lite mer information? :)

Jetaime
0

#11 finns lite på hemsidan, annars mailar jag gärna över fler bilder och så :) www.jetaime.se

[aammE]
0

#12 Gör gärna det :D Min mail är: emsu4@hotmail.com

[aammE]
0

Puttar lite :)

[aammE]
0

Puuttar igen.

[aammE]
0

Putt

[aammE]
0

Putt!

Zvintos
0

Du behöver inte putta med såpass jämna mellanrum.
Det räcker med att putta upp tråden någon gång/dag. =)