Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 282 ggr
Viran90
0

Vad tycker du om min hemsida, komentera :) (!)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snälla snälla snälla komentera min hemsida,,,Skrattande

http://www.freewebs.com/stopbefore 

och klicka dig in på *fina* -det är min kaninuppfödnings namn.. för att dom är såå fina. kaninunge bilder kommer senare.. :)

vill du ha en kaninunge? å säg att du vill det då!! vi måste hitta bra hem åt dom … klarar inte av att säja dom till nån djuraffär..Gråter

Tina-A
0

Ganska "liten" sida, men fin :) Roligt med många fina bilder och info om kaninerna!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Viran90
0

Tack tina Glad

Tina-A
0

Din hemsida går förresten att hitta under "länkar" här på sidan nu

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Viran90
0

ja ha tack för det :))

Muumintrollan
0

Alltid kul med hemsidor ….och alla har sin egen stil - det är väl just DET som är det unika med dem! Antar att den är rätt så nystartad din sida och du kanske redan vet att det ofta tar rätt mycket tid att bygga upp den och hålla den vid liv. Bra är då att göra som du så fler känner till den och kommer tillbaka…..för tillbaka tänker jag komma.

Kika gärna på Punzies sida med…..har inte gjort nåt där på länge visserligen…..

http://rapunzelkanin.spaces.live.com

KajsaM
0

Jättefin :)

Viran90
0

FINT!

myriis
0

Jätte ifn ;D JAg har också en hemsida, titta gärna… www.freewebs.com/myriis

Tribe
0

Viran ; Man ska inte koppelträna små kaninungar! De skall vara minst 3 mån!

Viran90
0

oj jag har nog skrivit lite fel, om du fattade det så, dom ska vara vana vid att ha koppel på sig, men dom har inte skuttat på marken i sele än då..

Muumintrollan
0

Fin sida du gjort Myriis!! Så himla söt din dvärgvädur är….ja den andra med såklart….men jag är ju lite svag för "hängöra-rasen"…hehe.

myriis
0

Jo, Roxy (dvärgväduren) gör verkligen "skäl" för namnet  söt :) Gosigaste kaninen jag känner till, älskar att pussas och så :D