Namn
Ska döpa småttingarna nu, och vill gärna ha förslag på vad dem kan heta. 2 tjejer och 3 killar är det.
Bara Namn på B
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.
Bill,Bull,Billy,Becka och Ballet
Fina namn va?
Eller:
Ballo,Bamse,Bingo,bella och Bettan.
En list med namn:
Balloo, Bambi, Basse, Bamse, Bella, Bettan, Bigfoot, Billi, Bimbo, Bingo, Blondie, Björne, Blacken, Blixten, Blixtra, Bonnie, Boss, Bossi, Boppe, Bullen, Busan, Bond, Bravo, Brax
Åh gud så söta!
Kollat in våran namnförslagsartikel på B?

Ballerina ,Becky,Bernard,bianca,Brago,Bonita ,Berrie kommer tyvärr inte på fler :P

såå söta!!

Gud vad söta :)
Mvh Hanna
Ballerina, Britney, Baltazar, Benny, Busan, Bolla, Beata, Basilika, Bubblan, Bayliss, Bea, Baloo, Berra, Brasse. :)
Dom är jättesöta! 

Bianca tycker jag är fint. Beatrice också!
Söta dom var!!
Det blev ialafall
Benjamin, Ballerina, Butterfly, Badminton och Billy ;)
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.

Bambo, Bianca, Ballerina, Berit, Björne

Berit! :D

Och Billy! ;)
Hon namn: Bonnie , Ballerina , Balett , Busan , Beauty , Bambi , Bell , Bella , Blomma , Blom
Han namn: Berra , Birk , Bellfast , Blueberry , Blackberry
#9: Så söta namn :)
Jätte söta namn! ;P

TJEJNAMN: Tyra, Tina eller Doris^^
KILLNAMN: Tore, Denis, Mentos, henke eller Zlatan
Dom passar tycker jag!
Dom liknar min lite.

Bänke,bulla,buffle,bujje,bojen,bajen,bing bing,bingo,bilan,bilano,brummel,butte,betty,betti,bungy,bunny,buj buj,begert,bollan,bumsele,bumma,blomman,bast,basse,bjasse,blopper,blúpy,bellro,bella,billz,billie,billy,bruttan………
Några coola namn:)

Boomer , Baby , Bliss, Buster, Bianca, Brittany, Blingbling, Barney, Billy, Becky
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Som trådskaparen skriver har hon redan namn.:)
Mvh Maia

bandy, berit , bosse ,benny, bond,binda mm..
Haha vilket sammanträffande! Har ju också en kull nupå 5st varav 2 honor och 3 hanarXD Vad är det för slags namn d är ute efter? Hoppnamn, vanliga namn, människonamn?:p

Billa,Bullen,Bettan,Bea,Bella,Bojje,Bojjan,Benjamin och Bo