Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 713 ggr
[aammE]
0

Hur ser en kaninmänniska ut? ;S

Jag fick precis höra "Men, du ser ju inte ut som någon kaninmänniska :S"

Så nu undrar jag HUR SER EN KANINMÄNNISKA UT? :s

Känns som att idioten som kläckte ur sig detta inte har något riktigt grepp om verkligheten. Jag blir så irriterad på folk som tror att man skall vara på ett visst sätt om man har en speciell hobby, drar alla över en och samma kamm.

[aammE]
0

Kan ju tillägga att jag frågade vad hon menade och svaret jag fick var "Men du veet.. Lite.. Ja." och nej, jag förstår inte alls vad hon menar.

rosahumla
0

Ingen aning faktiskt. De tror väl att kaninmänniskor har ett kaninkoppel i näven hela tiden kanske? :P

Toaden
0

Barnslig? Osminkad?

Beskriver lite mig själv eftersom jag har fått höra att jag ser ut som en kaninmänniska… Måste man vara barn för att få ha kaniner?

[aammE]
0

#2 Tydligen, eller att man alltid bär en t-shirt med texten "I LOVE BUNNIES". X)

ladysurprise
0

kanin mäniskor har inget spesielt utsende.. skulle jag då som är häst tokig och kanin tokig ha häst huvud med kanin öron då eller Hmmmm

[aammE]
0

#3 Hm, konstigt. :s

ladysurprise
0

#3 jag är 20år och får höra tit som tet du är för gammal för att hålla på med kaniner eller ahr du inte växt i från de än.. Då exploderar jag som en bomb INGEN och jag menar INGEN hoppar på mig när de gäller mian djur..

[aammE]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är då bilden som jag får i huvudet av ordet "kaninmänniska":

rosahumla
0

nä jag fattar inte varför man tkr att kaniner är barnsliga? De krävs ju en hel del ansvar att ha en kanin och så.
Jag har alltid gillat djur o speciellt kaniner :)<3

ladysurprise
0

Snackar någon skit om mina kaniner säter jag alla tagarn ut ..

[aammE]
0

#9 Precis!

jahadu
0

töntig….osminkad…tystlåten….omoderna kläder….rufsigt hår….ja ni vet, en tönt helt enkelt, eller en "vanlig människa med tråkigt utseende" - det är väl så vissa ser oss kaninmänniskor =P typ bonde eller nåt

har dock sett både såna och människor som är raka motsatsen….så man kan väl inte riktigt se på folk vilket djur de gillar. jo hästmänniskor som kommer in i mataffärer med sina ridkläder och bokstavligt talat stinker xD höhö, är själv en hästmänniska menmen…