Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 702 ggr
Katti
0

Någon i Skara-trakten?

Jag har ett litet problem som någon här kanske skulle kunna lösa åt mig. Om en eller två veckor ska jag till Skara Sommarland med mina barn. På vägen dit ska vi lämna av ett antal kaniner och även hämta en kaninunge. Då vi ju självklart inte kan ha en kanin i en varm bil på parkeringen hela dagen undrar jag om det finns någon i närheten av Skara som kan passa den en dag. Jag kan ta med en bur den kan vara i och allt annat, så det enda vi behöver är en plats inne eller ute i skuggan att ställa buren på. Så man kan välja att inte göra någonting med den eller att pyssla om den lite! Någon?

Dag är alltså inte bestämt ännu så lite flexibel är jag!

Kaninisen
0

Bor tyvärr för långt bort, men du kan inte ha kvar kaninungen hos dem du ska hämta henne hos? Tills ni ska åka hem tänkte jag.

kaningodis
0

Jag ställer gärna upp om jag är hemma. Jag ska åka bort några dagar under vecka 28, vet inte exakt vilka dagar det blir än. Fast min familj kan ju faktiskt ta hand om den även om jag inte är hemma, då de får ta hand om alla mina kaniner när jag är borta ;)

Bor på landet utanför Skara.

Kastanjegårdens Kaniner

[Niike]
0

putt

Katti
0

Kaninen jag ska hämta finns inte i Skara utan en bra bit förbi. Jag ska hämta den i Vänersborg, där jag även ska lämna av andra kaniner. Så hur jag än vänder mig har jag ändan bak och minst en kanin med mig när vi ska vara i Skara!

Tack så hemskt mycket kaningodis, jag hör av mig när vi har bestämt dag. Om du inte är hemma är jag glad om buren bara kan få stå någonstans där det är svalt och torrt!

kaningodis
0

#4 Åker nog på onsdag vecka 28 men som sagt så kan kaninen få låna lite skugga här även om jag inte är hemma =)

Kastanjegårdens Kaniner

kaningodis
0

Katti: Blir det något? Åker på onsdag och kommer inte kunna komma in på någon dator sen. Tror att mina föräldrar jobbar nästa vecka också, dvs ingen är hemma.

Kastanjegårdens Kaniner