Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1039 ggr
Husberg
0

Timmie och Eddie

B - Kullen

Ungar födda: 9st varav 4 döda

Färg veritioner: 3, manteltecknad chinchilla, manteltecknad viltgrå och chinchilla.

Lille hanen Lurvtussen's Tim makes me smile är tingbar

Och honan Lurvtussen's Break it Edwina är tingbar

Fullständigt namn: Lurvtussen's Break it Edwina

Smeknamn: Eddie, Edwina.

Ålder: 6½ vecka

Ras: Dvärgvädur

Färg: Manteltecknad Viltgrå

Öronmärkt och har stamtavla.

Var min lilla favorit och kommer nog passa till ett hem som vill hoppa och ställa ut:)

Fullständigt namn: Lurvtussen's Tim makes me smile

Smeknamn: Tim, Timmie

Ålder: 6½ vecka

Ras: Dvärgvädur

färg: Chinchilla

Är öronmärkt och har stamtavla.

Han passar till ett hem som kel då han är väldigt kelvänlig och vill sitta och mysa. Utställning och hoppning skulle även kunna funka bra.

Maiae
0

Putt för busisarna!:)

Mvh Maia

Husberg
0

TackarXD

Kaninisen
0

Lite OT kanske, men är Edwinas teckning godkänd i uts.? Hade själv en likadan förut, dock med madagaskarmantel och enligt uppfödare kunde han ej vara med i uts.

Kan inte så mycket om utställning.

Lycka till att hitta nya hem! De är så otroligt fina! :)

Husberg
0

Hon är utställnings godkänd ja,

Här är Mamman:

Gillbos Ida som är Chinchilla (ej utställd ennu.)

Här är pappan:

Lunketussens Tamnus Manteltecknad viltgrå med poängen 94.

Rero
0

putt :)

[BonnieL]
0

#3 Då var den antagligen feltecknad :)

#0 Varför ska du sälja Edwina? :)

Maiae
0

#6 Ursäkta att jag svarar på den frågan men Husberg ska köpa en hane till hoppning istället.

Mvh Maia

[BonnieL]
0

#7  Aha, okej :)

[aammE]
0

Var det inte en tjej från kif som tingat Tim?

Pandy
0

Oh, den viltgråm.t. bebisen är så sööt och pappan måste jag säga är riktigt snygg! Hoppas du hittar nya glada ägare till dina sötnosar:D

Husberg
0

#9: Jo det var en tjej som tingat honom, men eftersom Lille robbie fick bettfel så ville hon inte det. Jag vet att många här inne tycker att jag inte ska fortsätta avla på min hona men faktum är att jag har pratat med en uppfödare om detta, frågade henne om jag kunde fortsätta avla på henne osv. Efersom det bara var en unge som fick bettfel så beror det inte på honan eller hanen utan det bara kan komma, han kan också ha ramlat på någonting som har gjort att käken kastats om, men om det hade varit 3 stycken i kullen med bettfel så hade det berott på honan eller hanen, hoppas att ni förstår…

#10: Ja, jag hade ju tänkt spara henne men ville ha en hane, så jag tingade en hane från Miss pinkys kaniner;) Jo pappan är jättefin.

Husberg
0

Putt

KexChoklad
0

måste bara tilläga att eddie är såå underbar! så himmla goosig!

// Elin

www.Duettvagenskaniner.webs.com

Medlem i Wienerteddy klubben!

Husberg
0

Nu är dessa två söta små lurvbollar 7 veckor:)

kaninjosse
0

Edwina liknar mina 2 fd. ungar (från 2 olika kullar).

Maiae
0

Dom är superfina, speciellt Tim som har ett exremt fint huve.  Båda har iallfall fällt öronen nu och dom är väldigt stiliga och snygga!:)

// <![CDATA[ $("#imgElement").load(function() { resizeImg(); $('a.thickbox').attr('name', '<br/><a href="http://i40.tinypic.com/2mepq88.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>'); }); // ]]>

// <![CDATA[ $("#imgElement").load(function() { resizeImg(); $('a.thickbox').attr('name', '<br/><a href="http://i39.tinypic.com/1z4fmli.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>'); }); // ]]>

Mvh Maia

Husberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Putt

Maiae
0

Putt för bebbarna, lev.klara på Söndag :)

Mvh Maia

Maiae
0

Antar att den här tråden kan flyttas till Köp & Sälj?

Mvh Maia

Maiae
0

Putt:D

Mvh Maia

Husberg
0

Edwina såld!XD