Vit, blåögda dvärgvädurar tillsalu!
HEj! Och gott nytt år! :)
Nu säljer vi två av våra underbara kaninungar ur Snödrottningens Igloo & Pärlgårdens Alicias kull med vit blåögda dvärgvädurar!
Ungarna är renrasiga, är märkta och har stamtavla!
Vid köp medföljer övergångsfoder.
Ungarna är födda den 14/11 -08 och är leveransklara runt den 9/1 -09!
Unge 1
Namn: Myrans Jeppe
Kön: Hane
Teckning: Vit, blåögd
Vänster Öra: 811
Höger Öra: L16
Unge 2
Namn: Myrans Tindra
Kön: Hona
Vänster Öra: 812
Unge 3
Namn: Myrans Glimma
Kön: Hona
Vänster Öra: 814
Deras stamtavla:
Moder: Pärlgårdens Alicia (92p hittils)
Mormor: Bråkmakargatans Majsan: (92p Hittils)
Morfar: Silverdalens Milton (Reggad på 94p)
Fader: Snödrottningens Igloo (Reggad på 94,5p)
Farmor: Lyrfjords Edelweiss (Reggad på 94,5p)
Farfar: Babuckes Saphir (96p i Tyskland)
Om du är intresserad eller har några frågor så hör av dig!
Mejla eller ring 0708948669!
(Fler bilder finns och kan skickas å mejl.)
Med vänliga hälsningar Liza Sannestål
Hemsida: www.freewebs.com/myranskaniner/

ååh va fina ;) älskar vit blåögda ;D
/Elvira :D
#1 Du är inte intresserad av en då? ;)

#2 skulle varit om jag inte hade Morris som inte e kastrerad och jag kan inte göra det på ett tag! Och jag vill ju ha en tjejkompis till han. Men jag tror dom kommer komma till hem snabbt. För många gillar blåögda :D
#3 okej, men jag får snart en till kull med ungar så hör av dig :)

Jooo Jag lägger till dej som vän ;)
Har du fler bilder? Och var finns bebisarna?

söötnosar ;D
Putt för sötnosarna :)

guud vad gulliga <33
Putt ;P
Putt
Gud så underbara ungar =)
Putt ^^

putt :)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
putt
Putt! De behöver nya hem snart! :) ;D
hjälp vad fina! :D finns dem kvar?
är ev. intresserad, bor i borås :)
#16 Hej! Det är en liten kille kvar. Och han finns i Gräfsnäs. Borås är nära och bra :)

åh! jag skulle vilja köpa hannen, men jag bor i V-ås..! lite långt tyvär…jag som älskar vita med blåa ögon! suck* 

#18 transport ordnar sig alltid.
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Hur då menar du?? mina föräldrar vägrar att åka till Göteborg liksom..men jag vill så gärna ha honom! vet inte vad jag ska göra..
#20 Det man kan göra är att man hör med bekanta om dom ska ta dom vägarna nån gång frmöver eller så får man helt enkelt "skicka" kaninen via tåg. Men då är det ju den som ska köpa kaninen som får stå för transporten. :)
hej jag är intereserad av en av honorna. Jag bor i Nykvarn. Snälla jag vill värkligen köpa en kaninunge av dig hur mycket kostar en?

#22 Det är bara en hane kvar… Läs inlägg 17 igen, så får du se.
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#22 Jo, det är endast 1 hane kvar som "Salladshata" säger. :) Men vi väntar en kull som ska komma runt den 14 januari nu. :)
#23 Tack :)
Lilla Jeppe är nu såld!
Går det att kunna ta bort detta inlägg? :) Vore tacksamt ^^

Hehe, tänker du mig som köparen då??
(I hope) men bara du vet så kan vi inte åka till Göteborg som sagt..hoppas det ordnar sig nu med det där
#26 Hej hallo, tyvärr så är det en som var innan dig som ska köpa Jeppe. Jag var osäker på om hon skulle ha honom och jag trodde hon inte skulle ha honom men det är så. :/ Den är alltså tingad till en annan.
Men om du vill ha en unge, och vi kan årdna transport så kommer det en kull idag eller imon. :)
Vänliga hälsningar Liza

Gud så söta. Precis som gullenos har jag en hane som inte är kastrerad ännu och måste vänta ett tag till han är tolv veckor gammal nu. Jag vill gärna ha en tjejkompis till honom. Hur gammal bör en kanin vara för att kastrera honom? Är det 4 månader?

Okej, så bra!
då är jag intresserad, haha
#28 Ja, dvärgvädurar blir juh könsmogna ungefär vid 3-4 månaders ålder, men om jag vore du skulle jag nog vänta till 5 månaders ålder för att vara på den säkra sidan. Men jag tycker att du ska ringa en veterinär och fråga om det. :) Eftersom du ändå ska beställa tid för att kastrera honom så kan du ju fråga dem. :)
#29 Har du någon mejl elle något så vi kan pratas vid där? Det blir ju lättare så,. :) Min mejl: Lizasannestal@live.se

Jag ska ringa till vetrinären på måndag. tack för svaret
#29 Har du någon mejl elle något så vi kan pratas vid där? Det blir ju lättare så,. :) Min mejl: Lizasannestal@live.se

#32 Jag har mejlat dig nu, jag skulle vilja köpa en hane igen av dig, hehe, gillade Jeppe så mkt så jag bara måste ha en annan vit blåögd av dig!
när kan vi få den andra ungen då? om två månader blir det va? hehe
Ha det bra!

Är så fäst vid din hemsida o jag har addat din msn :)
ssalthammer@hotmail.com :)
Vart intresserad av kanin :D