Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 689 ggr
Zessan
0

Rest in peace Lillefot

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag hade varit hos farmor o farfar på landet med massa djur. När jag kom hem spöregnade det så jag kollade inte så noga på kaninerna, det var ganska sent också. Morgonen därpå(Midsommarafton) skulle jag o mamma handla, innan det skulle vi mata dom. När vi kom ut såg mamma att lite nät var borta. Mamma kollade och sa att Lillefot var död:'''''( Jag ville inte kolla där eftersom det var något rovdjur som hade dödat henne….. Den buren var gammal o vi håller på med en likadan bur osm zessans. Zessan mår bra, bara att jag e as orolig varje natt…. Men då vet man att buren är "inbrottssäker".:'(

KOnstiga var att  det var en lite springa o att hon låg kvar, för om en räv hade tagit sig in så hade den tagit me sig den, grävlingar är as ätare, grannens katt är jätte snäll och bryr sig inte om kaninerna hålet var för litet också. en skata skulle inte få upp hålet, eftersom den va satt med spik….:(

Lillefot va så himla söt X'(

ursäkta att texten har lite stavfel o så men ajg orkar inte kolla:'(

inte världensbästa bild, men aja

spiritedaway
0

Va tråkigt :( Vila i frid Lillefot!

rabbitlove
0

fy vad hemskt R,I,P SÖTNOS JAG HOPPAS ATT DU HAR DET BRA <3

jahadu
0

med all säkerhet var det förmodligen en mård/iller/mink som har dödat din vän. många av mina kaniner har blivit dödade av en envis mård, hönsen också. de tar bara tag runt halsen och knäcker nacken och suger blodet. (förlåt om du inte ville höra det men det kanske ändå hjälper att förstå vad som kan ha hänt.) kanien dör direkt så han har förmodligen inte lidit iaf.

jag beklagar

Zvintos
0
RabbitLower
0

RIP <33Gråter

KaninHanna
0

RIP Lillefot! :(

Mvh Hanna

[BonnieL]
0

RIP Lillefot

[Caifeen]
0

R.i.p :'(

Hade en guldfisk som hette Lillefot när jag var mindre :)