veckans sötaste kanin=p

gud vad söta=p

är det någon mer?? jag har ett pris till den som vinner=P

på fredag=P skriv eran adres så skickar jag priset på posten men ni som inte lagt in bilder får inget pris men det finns tre vinnare eller kommer att finnas=p lycka till

och det är ni som röstar ni får även rösta på min med sriv ner namnet på den som laddat upp bilden som ni gillar=P

Är du också med i tävlingen, Rabbitlove?
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

ja gud va fin han är
Tequila lejonhuvad 2 månader 3 veckor:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

#9 Är det inte lättare om du stänger den här tråden och lägger upp en omröstningstråd sedan där vi får rösta på den som vi tycker ska vinna? Då kommer du ju kunna se vilka som blir 1:a, 2:a och 3:a och så slipper du sitta och räkna ihop rösterna. 

ne jag tyckerv att ni ska skriva vem ni tycker det är bara kul gud va söta alla kaniner är=p
#22 Okej, så vi ska bara skriva här vilken vi tycker är sötast? Säg till när man inte får lämna in bidrag längre så ska jag rösta! 

okej 12:00 i morgon får man inte lämna in mer bilder då börjar röstningen till åtta på kvällen alla som vill får rösta det är inte bara dom som varit med i tävlingen lycka till=p

Röstar på #13.
Mvh Hanna

kej någn mer sm röstar?
Jag röstar på #1, jättefin kanin!

hej vi måste utse vinnaren klockan fem ska åka till pappa sen och hans datr funkar inte så skynda er att rösta nu=P

Röstar på nr 17.
"You just have to belive…"

kej ni har till klockan sex på er=p

okej vinnarna blev alla tre grattis
aha.. visste inte att man skulle rösta här.. aja Grattis dom 3 :)
// Michis

awww så söt!

oj.. läste inte igenom.. var redan klart ^^