Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 295 ggr
Jetaime
0

(s) Lejonhuvaddvv hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Grynet bott hos Christina ett tag (på foder, då jag inte hade någon möjlighet att ha henne här hemma) Men nu söker hon ett eget hem, ett långvarit och hållbart hem, då hon har flyttat en del redan…

Hon är född den 1 juli förra året och är alltså snart ett år. Hon ser ut som ett litet lejon, då hon också är pälsad som ett, men har både teddy och lejonhuvad bakom sig. Hon är havana, med brun ögon och väger runt 1,6kg.

Ser gärna att hon kommer till ett kelhem. Hon är väldigt lätthanterlig och snäll, och hon acceptera det mesta. Kommer till en i hagen, och funkar bra i sele. Hon behöver verkligen komma till någon som kan ge henne ett hem som hon förtjänar och som har tid med henne :).

Hon är efter Lyktan´s Kyra "Myran" och Lyktan´s Yacco "Pakk". Och det är jag som har fött upp henne.

Har en massa bilder på henne när hon va liten, om man vill se. Annars har jag inte jättemånga på henne nu som vuxen. Men slänger in en bild ändå! (ska tvinga christina att fota henne lite, hehe ;))

Priset för henne är 600:-
Hon finns just nu i Åkarp, men det finns möjlighet att komma och kolla om man vill.

Mail: Hanna_m.ail@hotmail.com
Mobil: 0730-541019
Hemsida: www.jetaime.se

imsuchadiva
0

meen ååh. Hittar man en snygg havanna så är det ju givetvis fel ras.
Men lycka till med försäljningen, de borde inte vara svårt :)

[chriistina]
0

Jag har fotat henne massor idag! Eller en hel del iaf. Ska se om jag kan få in några bilder ikväll :)

[chriistina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kass bild, men solen var inte på rätt sida idag.
Dock är Gryn super söt som alltid <3

Jetaime
0

#3 Herregud va söt ;o<3

[BonnieL]
0

Men åhh vad sööt!! Helt rätt ras och färg också! Men har tyvärr inte tid för fler kaniner :(