Matildas Kaninhinder?
Hej.
Jag tänkte kanske börja sälja lite kaninhinder om intresset finns att köpa. Isåfall ska jag göra en hemsida med lite olika tips? och sen ska man kunna beställa efter egna önskemål. Vad tycker ni? Om någon vill kan jag lägga in lite bilder på mina kaninhinder här i tråden sen!
//Matilda
Jag vill se bilderXD
ja bilder:D
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Vill också gärna se bilder :)
// Emma :D
Låter bra! =)

okeej! Jag ska ladda upp lite bilder på datorn så snart är dom här inne!
ok:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
jätte nyfiken faktiskt! Så roligt att man kan se vad andra kifare har haft för sig;PXD
BILDER! :D

Bilder:D
Mvh Maia
Bilder! :)
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

JAG HAR GJORT EN HEMSIDA NU DÄR JAG LÄGGER IN ALLA BILDER OCH PRISER O SÅ! KOMMER SNART BILDER FÖR JAG HAR I)NGEN CAMERA JUST NU SÅ JAG KAN FOTA. FIXAR DET INOM KORT!

#11 fin hemsida:D måste bara påpeka att den stora loggan som hoppar upp i början är lite ivägen.
Det var bra priset tycker jag, kanske beställer sen.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Priset passar mig, gör du kreativa hinder så vill jag kanske beställa :)
Säger detsamma som de andra, priset är super;)

fina!XD

Haha tkr du ? xD nääe dom som jag har på bilder där nu är gamla och slitna för dom har stått ute hela vintern men som sagt jag håller på med nya!
#17:okej, vill se de nya:D
fina ;)

Nu har det kommit upp ett nytt hinder på hemsidan! Det är inte RIKTIGT klart än bommarna ska få färg, Jag ska fixa ett plank och det ska komma en lugga med matildas kaninhinder på sidan :)

Är kanske intreserad faktiskt :) , ska höra med mamma hur det ser ut på penga fronten :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Är också ganska intresserad;)
Jag är också sugen på att börja hoppa, undrar om det kan vara något för min lilla Fluff? Bara på hemmaplan då som en rolig aktivitet vi kan göra tillsammans. 
Ska kika in på din hemsida!

#21 Haha låter bra! Jag har ett hinder som är färdigt för att säljas nu! Skickar med en bild i inlägget:D
#22 Trevliigt! ;)
#23 Jaa dt tycker jag! Hoppning med kanin är något av de roligaste som finns! :D

asså dom vita xDxD

#24 vad ska du ha för det :P? Är tyvärr ganska pank just nu (A) Men om det inte är flera hundra kan jag nog fixa ihop det :)
20 årig djurgalen moder*

Jag tycker fortfarande att du bör byta namnet på "Athen" och komma på någon egen förändring i hindret - Libra Artic kommer inte att bli glada om du ser att du har kopierat deras hinder. Dessutom kommer ritningarna från Lilla Kaninsidan, har du frågat om du får använda dem på din hemsida?

#29 Ok i'm sorry! jag ska göra det och jag tar bort ritningarna…
#28 Jag har tänkt mej 450kr för det men kanske går att pruta :P

Fina! :) Mina kaniner vägrar att hoppa men.. hehe :P

#30; Jag sa det inte för att vara elak, hoppas att du förstår det. :) Jag vill bara inte att du ska hamna i problem för din hindertillverkning :) Väldigt fina hinder bygger du iaf! :)

#30 aah, Men hör av mig litte senare kanske :) , Just nu är det mycket pengar som ska läggas på festivaler mm :P
20 årig djurgalen moder*