Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 933 ggr
Imasy
0

Bodde med 250 kaniner!!

Kvinna bodde med 250 kaniner!! Förvånad

Toaden
0

Dom kaninerna kan inte ha mått bra Förvånad

Rorosjons
0

Men fy vad hemskt =O.

[BonnieL]
0

Ush! Stackars kaniner! :'(

KaninEmma
0

Stackars kaniner! :'(

// Emma :D

[Wera]
0

X antal döda kaniner, vem vill ha det?

"Fyra månader senare bröt hon sig in i byggnaden där hennes överlevande kaniner fanns och stal tillbaka dem"

- Normalt då elr? Hon måste ju ha problem, besatthet alltså! Skrikandes

thexclub
0

Sorligt, kvinnan kan ju inte mått bra.

the vanity, it becomes insanity

Otario
0

läskigt ;o

/ Emma

[BonnieL]
0

Men samtidigt tycker jag synd om henne, hon måste blivit så besatt att hon inte kunnat styra det :(

Brownie
0

#8 Instämmer!

Hon hade säkert bara kaninerna som vänner,fast att det är grymt mot kaninerna. Jag tror att hon var ganska ensam.

Imasy
0

Jag antar att hon var psykiskt sjuk på något vis, eftersom det nämns i artikeln att hon var besatt av dem.

De som samlar på djur brukar ju inte kunna se själva hur deras djurhållning är, och nog tror jag att de älskar sina djur, men förstår inte vart gränsen går.

southdakota
0

Stackars henne och kaninerna.

BunnyLover
0

Oj!

Stackars kaniner.. Dem kan inte ha mått bra med en ägare på 250 kaniner!

Sarla
0

Jag tycker mest synd om kaninerna såklart, men jag tycker samtidigt synd om kvinnan. Jobbigt att ha en sådan psykisk sjukdom, och få vara ifrån dom hon tycker så mycket om.

Michiis
0

Men jises!
Stackars kaniner..

// Michis

BunnyLover
0
Håller med, det är ju väldigt synd om kvinnan också. Men mest kaninerna
aliciia
0

Undrar en sak, hur f*n kan man tycka synd om kvinnan ?

" I oktober 2006 hittades och konfiskerades nästan 250 kaniner i hennes hem. 100 av dem var döda och låg i frysar och kylar. "

Det är ju nått fel på henne :s nejfyfan sånna folk borde låsas in :S

Rafflan
0

Nej men gud, stackars djur, dom kan nog inte haft det så bra, hoppas hon kan bli hjälpt denna gång och få riktig vård :(

thexclub
0

#16:  Antagligen är hon inte frisk, därför kan man tycka synd om henne.

the vanity, it becomes insanity

kaningodis
0

#16 Hon är antagligen psykisk sjuk (troligtvis psykotsik) och har då tappat kontakten med verkligheten. Hon förstår inte vad hon gör för fel, hon tror att kaninerna mår bra.

---------------

Fy vad hemskt, stackars kaniner =(

Kastanjegårdens Kaniner

Veero
0

Shit :O

southdakota
0

#16 Jag tycker synd om henne, hon är någon stackars psykopat som är besatt av kaniner, sorgligt… Även om det förstås är väldigt synd om kaninerna.

spiritedaway
0

Hemskt att det blir sådär, men hon inser säkert inte själv att det hon gör blir fel.

Tyvärr.

Rero
0

Så Hemskt!

jahadu
0

#19 instämmer till 100%. Kvinnan är förmodligen psykotisk och behöver få vård vilket jag hoppas att hon får, annars kan detta säkert hända igen…

Clariiz
0

Hemskt..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Bolten]
0

Usch vad hämskt!

annaforsgren
0

Sjukt:/ Och att man fryser in döda kaniner är ju hämskt! Det var tur att dom kom på henne så att kaninerna hamnade i bättre händer.
Samtidigt måste det kännas hämskt för henne att aldrig få ha djur mer. Men det är antagligen bäst för henne så att hon inser vad hon har gjort.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Maiae
0

Ush, helt j*vla sjukt, så gör man helt enkelt inte. Gråter

Mvh Maia

EricaN
0

Fy…

Sofia-s
0

Ne fy!! Ryser så fort jag tänker på det! Stackars kaniner!!

Olgakanin
0

Ja, hemskt! men minns ni inte kvinnan i Stockholm som samlade svanar i lägenheten å tvättade dem? Det var ju oxå fruktansvärt för de djuren!

Det är synd om kvinnan ¨på så sätt att hon inte fått vård och fruktansvärt för alla kaniner eller andra djur som blir drabbade!

Ha en trevlig midsommar!

BunnyLover
0

Såklart tycker man mest synd om kaninerna! Men det är ju också synd om kvinnan som gillar kaniner så mycket och allt det där.

Trevlig midsommar!