(S) Husberg's Tim makes me smile
Nu finns bara Tim kvar att tinga, han vill komma till ett hem med mycket kärlek och mycket omsorg. Nu är han 4 veckor gammal, för det mästa vill han komma till ett hem där det finns intresse till hoppning och utställning då han har hopp föreldrar och stam. Han är en renrasig dvärgvädur chinchilla.
e: Lunketussens Tamnus 93,5p
u: Gillbos Ida (ej utställd)
Ni är välkomna att ta en titt in på hemsidan:
Eller majla till: Min mejl
Åh! Gud vad söt
Lycka till med att hitta ett bra hem till honom! =)
Tack:)
ojojoj va söt! Vart ju helt sålt! :)
vad roligt att ni ycker om honom!
Det är bara han kvar nu som inte blivit tingad, han är en hur go liten gosse som hälst som älskar att busa och springa, mycket bra temperament då han älskar att springa och latja, antingen blir han en bra kel kanin eller en suverän storhoppare!

Puttar:)
Mvh Maia
guud så söööt!
Vart finns han ? kan trasnport till Borås/GBG ordnas?

#8 Inte jag som är uppfödaren men åker och kollar mkt på ungarna eftersom jag har tingat en ur kullen och för att jag känner Elin:). Ungarna finns vid Trångsund (om jag har rätt?), Stockholm men transport går ju att fixa lätt;) (A)
Mvh Maia
ok
Stämmer bra det maiae:)

Oj vad söt! Hoppas du hittar ett riktigt Riktigt Bra hem där han får mycket kärlek & gos! 
#12:Tackar!

Putt:)
Mvh Maia

Jättesöt och vilken fin färg!!!:)

Men skrutt! Vilken liten goding! 
Ja en riktig liten sötsak! Han är väldigt kelig och har nog ärft pappa Lunketussens Tamnus temperament, kropp och huvud. Mycket kelig och inte lika sprattlig en de andra små, bara han kvar nu:D

#18 Verkligen verkligen fin! Tur att jag inte kan ta i honom då hade han fått följa med hem direkt… ;-) jag kan inte åka å "titta" på djur… när jag skulle "titta" på min Malte, var han redan min i hjärtat när jag höll i honom 10 v gammal….
han kommer att komma till ett kanon bra hem!!
jag förstår dig;) Ja, till ett bra hem kommer han nog komma till, letar bara efter seriösa hem, hälst sånna hem som kanske vill avla, tävla honom;) Då han har så pass bra kropp och lagom temprament;)

Putt:)
Mvh Maia

Ingen som vill ha lilla Tim ? :)

Jag hade velat ha honom! Men jag får inte för har redan 1 kanin

jag vill ha haaan! ta med han till mig i morrn så får jag tiitta :*P
visst;) Tar med mig hela kullenXD

Fy farao vad söt.. o_o

Kan säga att han har fällt båda öronen, då ingen annan i kulle gjort det förutom Robbie!:)
Mvh Maia
haha, ja, sötnosen, ett täcken på att han kommer att bli en fin kanin!

Han är tingad nu och tråden kan låsas!:)
Mvh Maia
Då låser jag :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com