Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 465 ggr
Husberg
0

Kif träffen i stockholm

Önskade nästan att vi kunde spola tillbaka till träffen;)

Nu har kif träffen som hålldes hemma hos Husberg varit. Ett gäng på fyra ägare och kaniner kom + Agnes Rebeckas kompis, vilket var jätte roligt!

längst till vänser Agnes, bredvid agnes till höger sitter jag (husberg) med Gillbos Ida Brevid mig till höger sitter Rebecka (rero) med Ronaldo, och brevid henne till höger sitter Elin (AnimalLover) med sin Gosan och slutligen brevid henne till höger sitter Maia (Maiae) med Summer.

Träffen började med att vi tävlade på skoj i klassen mini rak, Rebecka och Ronaldo kom etta medans jag och Gillbos Ida kom tvåa och Maia och Summer trea. Efter det hoppade vi lite på studsmattan medans vi flyttade upp till baksidan efersom allt bygge utanför lät så otroligt! När det var klart åt vi lunch, de som var klara började bygga rak lätt ny bana, resultatet efter det kommer jag tyvärr inte ihåg men så här såg det ut;)

Ronaldo förståd inte riktigt att han klarat att hoppa 30cm…

Ida hoppade 40cm

Summer, otroligt snabb! Fick ingen bra hoppbild men ska lägga in sedan;)

Lilla söta lurviga Gosan, superduper söt! Söt som sockervadd!

Sedan bytte/köpte vi lite saker av varandra;)

Super roligt hade vi iaf så det ska vi göra om!

Maiae
0

Kan ju meddela att det är jag som tagit alla bilderna och skickat till Elin! x)

Jättekul var det, lägg gärna upp flera bilder, tusentals tex dom snygga på Summer^^

Mvh Maia

Husberg
0

Tänkte precis göra detXD

Husberg
0

Lite bilder på summer jag fotadeXD Några foton har Agnes även tagit;)

Maiae
0

Aww sötnöten :')

Skicka?:D

Mvh Maia

Husberg
0

visst;)

Husberg
0

putt!:P

kaningodis
0

#6 Du behöver nog inte putta så ofta.

Ni verkar ha haft en rolig kaninträff! Låter roligt att träffas och snacka kaniner =)

Fina bilder!

Kastanjegårdens Kaniner

Husberg
0

#7: Har bara puttat en gång…

Kanträffar är verkligen jätteroligt! Och roligare blir det när man är fler:D

kaningodis
0

#8 Jag vet, misstänkte att du skulle säga det (kom på att det lät som om du hade puttat flera gånger). Jag menade att det endast hade gått 35 minuter sen det skrevs sist i tråden!

Vill också gå på kaninträff! =)

Kastanjegårdens Kaniner

Maiae
0

#9 Vart bor du?;)

Mvh Maia

Husberg
0

#9: Aha, ja, finns inte så mycket att göra här nu så varför inte putta upp en gång?;D

Vi ska ha en träff den 28 juni hemma hos mig igen, en söndag, då kan du ju komma:D