Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 998 ggr
RosaHimmel
0

OT- Vad ska du göra i sommar ?

Vad ska ni göra nu i sommar ? Flört

[Wera]
0

Bo på min kompis landställe tsm med hon och kaninerna ensamma Skrattande Kanske åka färja m. familjen… bada vet jag inte om det blir jätte mkt av, dels för vädret! Regnar jämt och dels för jag tagit piercing i naveln, köpt special plåster för det mend et beror på hur jag känner mig, är ju öm.

Se ungarna här hemma växa upp och vara hemma tror jag Glad

jasminrex
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska va mycket med min kanin Flipper och så ska jag va i Finland i 4 veckorGlad

RosaHimmel
0

Själv ska jag åka till Grekland nästa vecka :-) ska bli jätte härligt, men jag kommer sakna Busan och Lingo då någon vi känner får sköta om dom ..

Zvintos
0

Jag ska leta jobb, så jag kan få ihop pengar och gå den kursen/utbildningen jag vill (kostar 23.000).
Sen ska här födas en kull kaniner, samt en kull hamstrar.

thexclub
0

#4: Vad är det för kurs?

the vanity, it becomes insanity

Zvintos
0

#5: Instruktörsutbildning för hund.

pigelina
0

Aska ska få en kull ungar och så ska jag köpa 2 nya kaniner och bygga burar, så fyller jag år 23 juni(snart altså) och hoppas då få tilräkligt mycket pengar till ett nytt ombjektiv till min kamera. så självklart kommer jag fota jätte mycket:D
Sen så ska vi åka till ungern i 4 veckor tar typ 2 dagar att åka bil ner och sen bil hem 2 sagar, assa jobbigt;)

sen ska jag va hemma och va med kompisar och om jag e hemma gå på gotia discona :D:D:DFlört

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

thexclub
0

#&: Ah, kul :)

the vanity, it becomes insanity

Husberg
0

Jag ska bygga bur troligtvis en 2 fackare + en säker rasthage, åka färja och till USA eller London, kaninerna ska bo hemma hos någon i släckten då;) Sen ska jag bara sova ut och tävla med ninisarna;) Juste, jag ska även regga uppfödarnamnet mm;DXD

sofiian
0

Jag ska på ridläger utanför Umeå, till stockholm och kanske örebro. Jag ska bo med killen i hans sommarstuga, umgås med vännerna och njuta av sommaren innan gymnasiet. Det känns underbart att slippa grundskolan och istället få inrikta mig på det jag gillar. Flört

Sen i augusti så ska jag först på ett "läger" med min nya skola, och några dagar senare ska jag hämta hem min teddyvädur, efter en lång väntan (hon föddes igår, hoppas att allt går bra med henne och kullen) Glad

[Wera]
0

#6 Kul! Du kanske kan utbilda min framtida hund då va? Flört
Haha!

#7 Gud vad sköönt! 2005 då åkte jag bil från Dalarna till GBG vidare med färja till England, byta färja, sedan mot Holland, Tyskland och åka bil från Tyskland till Frankrike och det var jobbigt haha! Men skit soft på färjan! Vi hade sviten ;) höhö. Satt vid datan på natten när det inte fanns så mkt att göra! Lite kul då va Skrattande

#9 Har du redan varit medlem i SKAF 3 år? Du är väl inte över 18 elr det kanske du är? Inte så koll där Oskyldig

#10 Kul, vem är uppfödaren till din lille unge?

- Jag ska nog bygga klart min gård som aldrig blir klar, haha! Det ska bli en trekantsgård delad till två men man ska kunna ha den som en gård med. Har bara gjort själva ramen till botten, lite segt här. Skäms

Zvintos
0

#11: Hehe, du är så välkommen på kurs då. Flört
Även om det lär dröja ett tag innan jag fått ihop avgiften till kursen. Tungan ute

Brownie
0

Just nu är jag mitt inne i fotbollsskola,4 dar. Sedan ska jag åka till Göteborg,fylla år o sova över med en hel drös kompisar :)))

Glad sommar allihopa!

pigelina
0

#11 så kul är det inte;) har tröttnat på det vi brukar åka till vårt hus i ungern varje år så;) hehe morfar är från unger:D så är typ 25% ungersk:D

// Hanna

aliciia
0

Träffa Mickis (: <3

Köpa en tvåfackare och en till kanin, Kanske :D
Sen ska jag nog till Kreta.

sen sola bada, vet inte så myckt ännu ;D

emms
0

Först ska jag sluta skolhelvetet (förlåt (A)) ;) slutar imån :O

Sen har jag inte så mkt inplanerat. Kanske åka iväg typ till Öland med några vänner :) Och Göteborg :D.

Ska inte utomlands vad vi har planerat än i alla fall :'(. Sen ska jag vara med ninerna. Försöka sätta ihop Nessie och Muffin :) Tyyyyp ;)

Emma

Husberg
0

#11: Nej, jag ska regga namnet på stkhrf^^ Pappa har ansvaret och jag innehavare;)

[Wera]
0

#14 Jag är 50% spansk och åker varke år till Mallorca och bor hos min moster och jag är inte ett dugg trött på det Skrattande Bara massa kul!

#16 har du inte fått lov ännu?! Förvånad

[Zoie]
0

Ska väl inte göra så mycket, spela fotboll, åka till göteborg till min moster och stockholm och sånt :)

emms
0

#18 Nej :'( får det imån :( finns typ ingen annan stad som får det så sent som vi ;O

Emma

pigelina
0

#20 min kompis Emma får det samma dag som du(16 juni) hon bor i gbg;) enda skolan typ^^

// Hanna

Toaden
0

Jag ska nog vara hemma mest. Ska åka till dalarna och hälsa på släkten, och träna Kaninhoppning med Diesel :)

sofiian
0

#11 Jag skulle köpa en unge ur en kull från Pysselgården, i Skellefteå, men tyvärr så blev kullen jag var intresserad av en "no-show". Innan kullen var beräknad att komma tipsade hon mig om hennes kusin, eftersom att jag var intresserad av en fullpälsad teddy(det skulle troligast ha blivit endast pekingar i kullen).

Jag vet inte om kusinen föder upp teddysar eller om det bara är en "privat"-parning, men Theresa hade iallafall lånat ut Fablerna's Kaffe Latte till kusinen och han träffade en blå hona, Fibbla. Det är Fibblas första kull så man håller ju tummarna att allt går bra.

RosaHimmel
0

#15 va härligt med Kreta! jag ska till Rhodos (A)