Vill bara tacka för hjälpen!
Jag är så stolt över Hampus. Som ni vet så har han förut kissat och bajsat i huset. Men då tog jag bort huset och då vart han rumren. Och prövade jag att stoppa tillbak huset men han kissade i det så då tog jag bort huset.
Och igår stoppade jag tillbak huset och han kissar och bajsar inte i huset! Så jag vill tacka alla för hjälpen som jag har fåt från er! Ni är toppen :)

Nämen vad roligt att höra att Hampus är rumsren nu! =) Vad skönt! Det är ju så mycket lättare att göra rent i plast-toan! Grattis till Hampus och Dig, Kajsa!!!

Ja det är toppen :) Då han är ute och skuttar så hoppar han in i buren för att gå på toa :P Tack så mycke Annelie :)
Jättesöta bilder! Vad skönt att han äntligen fattat vad toaletten är till för! Grattis
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Gud vad kul att det har löst sej :D Vad duktig han är!!
Och vilken sötnos hampus är! Jättefina bilder :D
Skönt att det löste sig med "toaletteriet". Vår Punzie envisas fortfarande med att kissa på toan men bajsa utanför överallt….knasig! Jag skyfflar in kulorna hela tiden i toalådan men NIX….hon är bara inte med på det!
Så fina bilder du lagt in på Hampus!! Jag gillar den när han sitter i kartongen o kikar fram….ungefär som "såg du mig? jag som trodde jag gömt mig så bra"…..eller kanske "kan man åka i den här?"….hehe.
Han är så söt att jag nog blev lite kär i honom…..pussa han på pannan från mig…..

Joo jag ska pussa han från dej :)