Vad skall jag göra :S
När jag tog upp min kanin igår så märkte jag att den hadde massor med konstiga kulor på kroppen eller vad man skall kalla det. Jag vet inte vad det kan vara är det någon som vet? annars får jag åka upp till veterinären med henne.
Vart på kroppen sitter "kulorna"?
Om dom sitter under magen så är det kaninens tuttar du känner! =)

Precis vars sitter kulorna?
Annars får du nog fara till en vetrinär :)
Kan du kanske ta kort på kulorna? Vart sitter dom, som alla andra frågat.
Innan du åker till veterinären så ring! Det kostar inget (telefon kostar ju alltid, men du förstår vad jag menar) och de kanske kan hjälpa dig över telefon om det inte är något allvarligt. Råder dom dig att åka dit så gör det!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Hmm. behöver bättre förklaring på dessa kulor innan man kan säga något.
Hur ser dom ut och var sitter dom??
Dom sitter överallt några vid sidan av magen och lite vid halsen. Det är nog gätte svårt att ta kort hon har gätte tjock päls
ring och diskutera m vetrinären, men kolla när dom har telefontid först. Om du aldtrig kännt det förr kan de kanske vara en allregisk reaktion på något?

Undrar vad det är? Vad konstigt.. Just att det verkar ha kommit så snabbt.. Det kanske kan vara nån allergisk reaktion, som viran90 säger.. Berätta hur det går och vad veterinären säger!
Ojdå! Hoppas det inte är nåt allvarligt med kaninen! Kanske kaniner kan ha nån slags "fettkulor" under huden ungefär som vi människor med celluliter…
Berätta hur det går!
Konstigt det låter.
Ring till en veterinär och fråga om saken
berätta sen hur det gick