Kaniner m stamtavla - skänkes på blocket !
Tydligen kan någon inte ha kvar sina kaniner, tänkte att någon här kanske kan rädda dem från att inte komma i orätta händer då ni kan det bättre än mig ;) Själv har jag bara kaniner.. vet inte om det finns risk för att de blir ormmat, eller är de kanske för stora …
Såg också dom på blocket, dom ser ju fina ut och så, undrar varför de skänkes bort? =)

Väldigt vackra, synd att jönköping ligger en bit bort annars hade jag velat ha en hanne.
jag har också sett den…. om de hade funnits närmare hade jag tagit ett par på direkten!
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
Vackra. :) Var inne på att födaupp den rasen för ett år sedan ungefär, men jag hittade inga här i krokarna där jag bor, så tyvär blev det inget med det då.
De ser ju onekligen ut som fina avelsdjur. Flera av de i alla fall. :)

1# Verkligen fina djur , köpte min Rhinsk av henne också. Och hon berättade då att hon behövde blir av med lite djur då hon var dålig eller liknande. Väldigt synd, då det säkerligen är verkliga toppdjur. Tan brukar få riktigt bra poäng på utställningarna!
#0 Fniss har inga kaniner utan bara marsvin därför är inte kaniner aktuellt..
Åh gud vad fin den där bruna tanen var