(S) Frihetens Paxi
Brorsan är redan tingad, men Paxi finns fortfarande kvar ;) Han är en teddyvädurshane efter Oboy och Lyktans Yra, och brun zobel. Leveransklar blir han 4 maj och han finns då att hämtas i Sollentuna utanför Stockholm. Helt wienerfri och kommer få fantastiskt fin päls :) 50% chans att han bär på havana!
"Var dig själv - det finns redan så många andra"

Skulle du kuna transportera henne till göteborg/borås eller i närheten?
Fin hon är :)
#1 Det skulle nog kunna ordnas med transport till gbg då jag själv ska ha ner en kanin till gbg och Tilda inte bor långt ifrån mig.
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

#3 okej det skulle ju bara jätte bra! hon är så fin! :)
Kommer hon också märkas?
Vid intresse, mejla eller ring hellre än skriv här :)
#5: Nej, hon är för mörk och skulle nog aldrig gå igenom på en utställning! ;)
Putt!
Putt!

putt

woow vad vacker hon e!
Putt!
Putt för sötnosen ! o:
Pixie har gått och bytt kön, likaså "hennes" syster. Var verkligen helt säker på att det var två honor, men icke, idag när jag kollade ser det ut som hanar. Ska be om ett extra utlåtande innan jag säger något till 100%, men det är med största sannolikhet en hane ;)
#13 Ja så kan det gå :P fast för mig spelar det ingen roll :)) ska ha Peach ändå <3

Jätte fin är hon

jätte fin är han :D
putt
putt

Är det helt säkert att det är en han?
Mvh Maia
Paxi är så fin ^^ jag längtar så otroligt efter att få hem Milos! :D
#19: Yes, nu är jag helt säker ;)
Jättesöt! Hade jättegärna velat köpa honom, men kan inte skaffa någon mer kanin förrän det är sommarlov ..
Vilken sötnos! :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
putt
Putt
skutt
Naw, så söt! :) Reagerar tyvär lite på teddypälsen.
Vad ''synd'' att jag slutat med Avel och satsar på hoppkaniner! Annars skulle jag gärna tagit den söta lilla killen! Vill ju ha en Teddy, men sålänge den inte har bra hoppföräldrar så får jag tyvärr säga nej till sötisen! Hade jag fått ha fler kaniner än 5, så hade jag tagit honom bums, men när jag bara får ha ett vsst antal, så får det bli kaniner som kan hoppa+ hoppkaniner.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#31: Okej, nej det är inte alls någon hoppkanin det här så ^^
32 har du kort på mamman å pappan man kan få se också ?
jätte söt, är lite sugen på en till kanin i den mindre slaget :-D
Var dte jag menade^^ Om han hade haft bra hoppföräldrar och längre bak i släkten så hade jag köpt honom, men inte när man ''bara'' har till kel och avel:).. Mycket synd för jag gillar honom! Om du har kvar honom om 2-3 år så skulle jag kunnat tagit honom xP Men kan ju själv räkna ut att det kommer du inte ha..
Mvh Emma
å så söt :-D
säljs han med stamtavla ??
#34: Han har (tro det eller ej) elitkaniner i släkten, men har provat hoppa med hans mamma och tyvärr verkar teddyvädurar rent allmänt ha alldeles för mycket annat att tänka på (som att äta, sitta och se söt ut eller smaka på hindrena) för att lyckas i hoppbranchen ;)
Så är min hoppkanin med;) är man sur för att man puttar på så ska man fanimig äta på bommarna! hon tar hela bommen och kastar den ca 5 cm iväg;) GO SUFFI! så bra är hon! Men som sagt, hade jag fått fler kaniner så skulle han flyttat hit direkt!
Får väl gömma honom när mamma kommer in i huset och så att hon inte ser honom;) Vill gätte gärna ha en Teddy för jag älskar dersa päls, deras temperament, ja allt!
Mvh Emma
Han är verkligen vääärldens gosigaste kille, borde ha blivit såld vid det här laget tycker jag! Springer lös här i mitt rum typ jämt och är otroligt social!
#39 Haha, ja så kan de ju vara ibland ;)
Putt ..
#37: Oj, missade ditt inlägg ;) Nej, han säljs inte med stamtavla eftersom han är teddyvädur, d.v.s. ingen godkänd ras. Men han säljs med härstamningsbevis!
Putt!
Paxi behöver verkligen komma till ett nytt hem snart. Jag har tyvärr inte tid till fler än en kanin för tillfället. Måste också bara skriva till er som mailat mig (jag vet att flera är medlemmar på KIF), om ni ändrar er får ni gärna maila och säga det. Är flera stycken som visat stort intresse och sedan bara struntat i att svara mig sen, tycker faktist att det är lite tråkigt ..
#43 Ja sånt är trist. Hoppas någon seriöst intresserad hör av sig. :)
#43 Men var tråkigt… jag tycker det är lite "oseriöst" att bara skita i mailet sen när man inte mailar tillbaka.
Så när någon som varit intresserad inte mailat tillbaka på någon vecka brukar jag maila tillbaka och fråga "Är du fortfarande intresserad?" Då kan jag få svaret "Nej" dagen efter och då brukar jag skriva "Okej men tänk på att nästa gång - skriv att du inte är intresserad och skit inte bara i mailet" - Då får jag ofta svaret "Men de flesta brukar fatta att man inte är intresserad om man inte svarar" - Jaha men det finns liksom dom som kanske inte haft tid att svara eller rest bort eller ibland kan det t.o.m varit problem med leveransen och det inte levererats. -.-
Jag svarar alltid tillbaka även om jag inte skulle vara intresserad ;)
Kanske OT? (A)
#45 Tycker inte det är så OT, håller med dig. Brukar också fråga när man inte fått svar på ett tag. :)
Putt
Putt
Kan han bo utomhus?
#49 Har köpt kullbrodern och han bor utomhus :)
han är ju sååå fin :-)
Skulle jag få köpa en till kanin skulle det helt klart bli han :) Helt underbar verkar han som, och hans kullbroder är ju så go <3 :))
Finns han kvar?
#53 *Okej att jag svarar va?*
Han är kvar, iaf. var han det igår. Haha så jag tror han är kvar idag med 
Blev sjukt sugen på honom..! :)
Vart bor du? Var det i GBG? Kan kanske ta honom isf, får se när jag blivit av med min nuvarande kull om jag har plats för en till. :)
#54 Vad bra!
Nu har jag mailat så vi får se hur det går…
Någon Medarbetare får gärna ta bort de meddelanden som ite hör till tråden.
Är påväg till Arlanda och Grekland, kommer inte svara på mail på en hel vecka :)