Kan ingen ta hand om henne?
Såg den här sorgsna teddyn på Blocket. Kan någon ge henne ett bra hem!?
Ska du lägga ut varenda kanin annons eller vadå?
Håller med #1 här.
#0 Är det din kanin eller?

#1 & #2 Såklart det inte är min!
Tyckte bara hon ser så förskräckligt tovig å ledsen ut. Men förlåt då!
#1 Tycker att du lät lite otrevlig där 
Hon vill ju bara vara snäll & tipsa.
Jag tycker att det är dåligt av ägaren, hon ser ju ut att ha en hemsk päls
Hon verkar ju vara en fin teddy annars, kanske en vit bö uppfödare vill ta hon? 
Tycker inte det ser så akut allvarligt ut. Har sett mer akuta fall. Det enda fel jag ser är tom vattenflaska och tovig kanin och tovorna kommer ju att göra ont om inget görs. Men ändå, jag har sett mer hemska fall :(
Kan även tycka att #1 formulerade sig lite taskigt där.
Personligen tycker jag mäst att det ofta kommer ut sånna här trådar, med folk som hittar kaniner på annonssidor på internet, och så länkas de hit.
Skulle alla annonser läggas ut här, så skulle ju inläggen tillslut bara vara om annonser från olika annonsforum.
Jag kan tycka att det är en sak om det hotas om avlivning, men denna kaninn ser ut att ha det helt okej, bortsätt från att hon ser något rufsig ut i pälsen (det är svårt att avgöra på bilden om hon är fylld med tovor eller bara lite rufsig, som om hon varit ute och busat och gräft, och lite höstrån hamnat i hennes man).
Buren ser ju till och med nystädad, och trevlig ut i övrigt.
#6 Vad jag kan se, så hänger det en stor tova under örat. Och i annonsen, där ägaren säljer även tillbehören ser jag inte att någon borste av någon slag är inkluderad :/

Denna annons finns inte kvar…
#8 Nej, hon har blivit såld.
#8 Nämen :P jag klickade alldeles nyss fram den och den funka! Kaninen kanske är såld nu då.
#7 Det har du förvisso rätt i, om man tittar riktigt nära så kan man kanske ana det faktiskt.
Annonsen är borttagen från annonssajten. Så jag låser denna tråden då den är oaktuell.