Rest In Peace Charlie <3
x 080920 - 090419 x
**Kan inte beskrivas med ord <3 Vill inte tro det.
**Tänk om jag hade låtit Charlie gå i en annan säkrare Hage.
Tänk om jag hade tittat till kaninerna tidigare.
Tänk om jag hade upptäckt det tidigare.
Tänk om jag hade varit ute i tid.
Rest in peace 3

R.I.P Charlie <3
Vad hände?
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
Nej vad hemskt!! R.I.P Charlie :(
R.I.P Charlie :'(
// Emma :D

R.I.P underbara Charlie! <3
Neej
Beklagar verkligen!
Förra året rymde min ena kanin och blev ihjälbiten av en räv pga mig… Allt det du skrev känner jag fortfarande!
RIP Charlie!
Kastanjegårdens Kaniner
R.I.P Charlie <3 :'(
Så hemskt! :(

Nej va tråkigt :( , Har känt exakt lika dant. Förra året dog min kanin tex pga att en hund sprang rakt in i hagen :( , även om att jag stod en meter ifrån :( Har frågat mig i 1 år nu varför jag tog ut dom! Skulle igentligen sticka till kompisar men orkade inte o sa att jag var sjuk. hade jag stukigt dit hade det aldrig hänt :'(!
Vad hände :( ?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
För er som vill veta…
Satt & läste, Vero var ute med Light och hon tänkte gå till kaninerna, men hon väntade med det och gick med Lught en timma kanske, och så knackar hon på mitt fönster, frågar om Charlie är ute eller inne, han är ute, så vi går ut och letar efer som han inte var i sin hage… gick mot den delen av skogen där jag hittade Mumin när hon hade rymt, fann han direkt, såg först ut som en stoor pälshög "Vad har hänt?!" Så ser jag ett öra, fattar direkt att det är Charlie <3
Sprang bara in, kunde inte titta på han! Han hade stora nakna partier på rumpan, lår och sidor med massa rivsår, inget blod… först tänkte jag räv, men efter som det "bara" var rivsår måste det ha varit en jävla ful äckel vessla (som ska dö!)
Mamma gick dit och tog upp han, han såg hemsk ut! Marco gick in i skogen en bit bakom jordkällaren i hästarnas gamla Hage och grävde en grav, var inte med när de grävde ner han…
Vero såg massor av päls vid bilarna mitt framför huset (!) och bakom hundgården, ändå! Ändå hade ingen upptäckt något och Vero & Light var to.m ute!
Min gissning är väl att han lyft upp gallret och skuttat runt ner till buskarna bakom hundgården, där en vessla jagade han, så han kutade upp till hundgården och bilarna, sen sprang han väl till skogen och jömde sig bakom stocken, vesslan försvann och ja… :'(
Vill vakna ur den här mardrömmen, allt var en mardröm, vill vakna upp och se Charlie sitta säkert i sin bur med all päls <3

Inte charlie :( rip sötnos <3
/Elvira :D
R.I.P Charlie. :(

Usch vad hesmkt :(
R.I.P Charlie <333
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
R.I.P Charlie <3

Vad tråkigt :( Beklagar!
the vanity, it becomes insanity
Charlie
Usch, jag beklagar Wera :'( <3
Fina Charlie..<3
Jättehemskt :(
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Misstankarna riktar sig inte på en vessla, efter som Charlie hade inga djupa bett, sår eller blod, bara rivsår och mängder med försvunnen päls. För när jag lyfte upp en mus som nyss blivit anfallen av en vessla hade den ett djupt bett, inga rivsår iaf.
Så det riktar sig väl på en stor rovfågel!
Låter iaf. mer logiskt.
RIP Charlie :(
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Usch va hemskt :( beklagar sorgen!
Kanske det kunde varit ugglan som försökte ta Charlie men misslyckades? Finns en uggla vid oss :'(
Usch så hemskt :( Vila i frid vackra lurvtuss <3
Neeej 
Skit !
R.I.P S.Ö.T.N.O.S <3

Min ena kanin blev ihjälbiten av en katt, jag förstår hur du känner
Men det är viktigt att aldrig tänka "om jag hade" "om jag inte" "om" "om" "om". Jag tänkte så en hel natt och klandrade mig, men det är bara att minnas alla dina fina stunder och se tillbaka på din kanin som en vacker och glad kamrat. <3
Tack alla <'3 hittade ännu en plats där han hade varit, med ännu mer päls, alldeles intill skogen där han sprang in och gömde sig, han kanske skulle klarat sig om han inte hade blivit anfallen ännu en gång intill gårdarna vid skogen, om han var snabbare och hann springa in i den täta skogen under trädet.
#24 Du har rätt, jag ska inte tänka "tänk om" hela tiden.
R.I.P :'(

Fy vad hemskt,. USH!!!! :(
RIP <33333
Usch, beklagar :(
RIP Charlie<3
Usch vad hrmskt=(
R.I.P- Charlie<33
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

R.I.P Charlie.. <3
Men det är en sak jag inte riktigt förstår.. hoppas du orkar svara på det Wera. Om ni inte såg något blod, utan bara nakna partier och rivmärken, hur såg ni att han var död? Det borde ju ha varit blod om han hade blivit ihjälbiten av ett djur. Annars blev han väl ihjälskrämd antar jag? Dumma frågor kanske, men jag är riktigt trög ibland :$

Nej vad tragiskt.
Sov i ro lilla Charlie.
Tröstkram Wera men klandra inte dig själv. Du ville ju att Charlie skulle få vara ute och tyvär kan man inte rå på naturens hårda lagar.
Hur hårt det än låter så hade han ändå ett bättre liv ute med risker, än att kanske suttit innestängd.
Marsvin 4-ever
.

R.I.P Charlie <3
vila i frid charlie <3

RIP charlie :'( <3

uchhs vet hur det känns har blivit av med 3 kaniner på det sättet och då satt 2 av dom i väldigt bra burar men hunden hade total slitit upp gallret. Men jag känner mig bra just nu för den hunden har fått somna in efter som det hade något fel i huvet.
:*( RIP charlie
#31 *Inte sett inlägget*
Han blev ihjälskrämd ja.
Har vistt glömt att "uppdatera" för det var ingen vessla som tog han utan det var en rovfågel som jagade han (iaf. låter det mer logiskt) och så vart han väl för rädd/stressad så han klarade inte av det.