Månadens Kanin Maj
Tyvärr är vi sena med även denna månads tävling.
Nu är det Maj 2009 och dags att dra igång en ny månadens kanin-tävling.
Här får ni lägga in bilder på era kaniner och i slutet av denna månad kommer vi att utse en "månadens kanin"!
När det gått 1 år får alla medlemmar här inne iFokus vara med och rösta fram Årets Kanin! Vinnaren kommer att få ett pris. Vinnarna av Månadens Kanin vinner äran :)
Regler: 1 bidrag per person, man får vid ett senare tillfälle byta kort, men bara 1 gång, och då gäller inte det gamla kortet längre. Bilden kan vara på 1 eller flera kaniner men det är alltså bara 1 kort per person som gäller. Månadens kanin vinner ära i all evighet och den kommer att få publicera några rader här på iFokus om kaninen/kaninerna på kortet som vann. Man får lägga upp bilder för den gällande månaden fram till den 30e, sedan gör juryn sitt beslut och vinnaren koras i slutet av månaden.
Lycka till! :)
och Pigge här då:P

// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
mitt bidrag, en ovanlig bild men väldigt speciell. På Zlatan sååklart!
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Jättefina bidrag! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
puttar =)

Har bara gamla bilder, ska ut och fota i helgen! :D
#3 Älskar ryss!

Här är min lilla Totte gubbe
http://www.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=508f2ee6-6ed2-48ea-821a-1ce1a7d34441
Jag provar väl med Lilla Vitsippa här också då fast en annan bild, fotad i mitten av maj, hon är född 28 april och idag 4 veckor och den som stannar av mina ungar! Men ska hyras ut som kelis över sommaren!
Här i Jämtland finns nästan inga vitsippor men de som blommar gör det ända in i slutet av maj
Grenens Made Up Fairytale 
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#17 va e de för ras/blandning? Jätte fin i alla fall=)
#18 hon är vädurskorsning, tror det finns lite renras en bit bak i släkten men mest vädurskorsningar =)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

#20 hon va grymt fin i alla fall =)

#22 Fy så gulligt!

#35: Det är enbart 1 bidrag som gäller.
Vill du använda denna bild, eller din förra?
En av dem kommer tas bort.

Alla är ju supergulliga:)

kommer inte röstningen snart