Jag tror nog
att lilla tösen börjar bli skendräkting el så e de annat..
Kom ut på balkongen och där sitter hon med halm i munnen! så himla j*vla sött =) hon skutta runt med de så så.. de va ju inte lite halm hon hade tagit häller utan ganska så mkt i mennen tycker jag.. hehe..
ja e så kär=).. fast hon e ca 4 mån knappt, så hon ska inte bli könsmogen ännu..hon blir ju 4 mån den 7 juni..tror ja.. min matte matik e lite kass ni men i alla fall..
Hon e Född den 7/2-09.. Hjälp mig med ränkingen =) ^^ mitt huvud fungerar inte idag, har så mkt att tänka på.
Vi ska flytta och hon kmr att få de så mkt större=)

Hon är snart 16 veckor :)
#1 haha vilken matte matik ja kan då… måste ränsa mitt huvud har så mkt på g just nu så ja blandar i hop hundarnas och kanines datum=) men tack för svaret=)

#2 Hehe ;p
Du skrev att hon kanske var skendräktig? eller annat, är hon parad? Har hon träffat en hane eller varit nära en hane på sistone? Har för mig att honor kan tro att de är dräktiga även om den inte varit parade?? Annars kanske hon bara håller på med något annat fuffens:)
#4: Stämmer bra det.
Har 2 honor här hemma (dock inte mina) som bägge är skendräktiga, och dessa har till 100% säkerhet inte träffat en hane. =P
¤4 Nej de finns ingen hane på långa vägar nära henne, om de inte e hararna hon känner av, dock kan inte dem komma in på mjin balkong å dem e inte närheten balkongen häller. så ja tror de e nått fuffens på gång.. men så förbannat söt e hon i alla fall =)
jajamensan!:)

Har också en dam som är skendräktig? här hemma, hoppades att det gått över men så byggde hon ännu ett bo igår. Tror hon hållit på i snart en månad nu, får hoppas att det går över snart ;)
the vanity, it becomes insanity

haha, måste hålla med, det är så sött ^^
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)