Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 660 ggr
AnimalLover
0

Äntligen kan jag pusta ut

Jaa äntligen kan jag pusta ut, Har ju haft välldiga problem med burar på sistonde .. Vi skulle ju inte hämta fyrafackaren eftersom att vi inte skulle hinna på två timmar MEN . Min morbror sa : Klart vi hinner! Vi ska åka. Jag har ju precis köpt en ny bil!. Haha så jag kommer trotsallt hämta fyrafackaren i morgon :) gissa vad ? Jag får ju hem tippi buren med så då har jag en plats kvar + en innebur som kommer stå ledig :D, Så nu är allt klart och jag kan äntligen känna mig lugn.

ville bara skriva av mig

TereseE
0

Härligt att du får hem din fyrfackare nu! Ska stora kaninen få två fack då? Blir säkert jättebra, glad för din skull! Glad

AnimalLover
0

#1 Tack så mycket! :) Vi vet inte , vi ska nämligen beställa hem en 150 bur oxå :P lika bra när man endå håller på ;)

Tiqie
0

Har du bilder på burarna? :)

AnimalLover
0

Dom finns på faboden :) , www.faboden.se , Det är fyrafackaren :) ,

Den andra finns på zoosajten , kan ta en bild när den kommer hem

Maiae
0

Kul, vad skönt!:D

Mvh Maia

Gurkannn
0

Hej. har också precis köpte en bur från fäboden. Ska hämta hem den på måndag. Dom är så trevliga där och burarna är fina. Längtar tills i sommar så mina kaniner får flytta in i den.

AnimalLover
0

#6 Okej :) Jaa dom är grymt trevliga! Vi ska åka i morgon till fäboden å hämta den :) , eller min morbror och mamma ska åka , jag får nog inte plats :P