Löwen hona söker nytt hem
Jag har en hona på ca 2 år som nu söker nytt hem då jag själv ska få barn (beräknad att föda imorgon.. :P)
Jag känner redan nu att hon inte riktigt får den tiden hon förtjänar, därför letar hon nytt hem..
Jag tror att hon är Isabella brokad. Hon är nämligen mest vit med färg runt ögonen, på nosen, på öronen och sedan lite på ryggen, typ som en sadel eller nått.. :)
Hon bor nu inne, hon har bott ute i somras men flyttade in för ca 1-2mån sedan. Hon bor i en bur på 120cm som givetvis följer med på köpet..
Någon som är intresserad??
Jag kan även tänka mig att ta ut henne på foder, så att ni har henne ett år eller så och att hon sedan får flytta tillbaka.. Alla förslag är välkomna där..
Som sagt är hon ca 2år och har fått två kullar tidigare, den senaste fick hon i somras. Hon har ingen stamtavla, så jag kan inte garantera att hon är renrasig Löwen, men hon ser ut som en Löwen med lite man och sedan långt hår på sidorna.. Ny bild ska fixas, undertiden får ni nöja er med en bild på henne när hon var nyss hemkommen, dvs nästan en 2år gammal bild.. ;)
Kanske ska tillägga att hon finns i Knivsta, men kan tas med till Sthlm och Uppsala.. Fast jag ser helst att ni kommer hit och hämtar henne så att jag får träffa er.. :)
// Nathalie

Jag kan tyvärr inte ta henne :( men hon var hemskt söt och jag hoppas du hittar en bra köpare eller någon som kan ta henne ett år eller nåt bara :)

*puttar* :)

Vart bor du? Tyvär så kan inte jag häller med jag hoppas att nån kan :) Lycka till med bäbisen föresten :))

Jag, och kaninen bor i Knivsta som ligger ca 2mil utanför Uppsala och 4mil från Sthlm..
Igentligen vill jag ju inte bli av med henne, men jag känner som sagt att hon redan nu, när bebisen inte ens är född, inte får den tiden hon förtjänar.. Hon får mest sitta i sin bur och kolla på när katterna leker utanför.. Hon ÄLSKAR mina katter, eller hon gjorde det förut iaf, jag tror inte det har ändrats.. *ler*
Och nu är det väl för kallt för att sätta ut henne?? Annars hade hon kunnat få flytta hem till min mamma, visst hon skulle inte få så mkt social kontakt mer än när hon får sin mat då da men hon skulle åtminstonde få en större bur och lite sällskap av andra kaniner på tomten..
Så igentligen letar jag ju efter någon som vill ta henne ett år, men kan även tänka mig ett halvår eller om någon tar henne för gott.. Jag vet nämligen själv hur svårt det är att lämna ifrån sig ett husdjur man bara haft till låns.. Så om någon är intresserad att ta henne för gott så går ju det oxå bra.. Självklart skulle jag ju vilja ha kontakt med köparen så länge hon lever, om det skulle gå bra.. :)
Vill helst att hon ska komma till någon med lite kunskap om kaniner då hon kan vara väldigt envis så är hon verkligen ingen barnkanin utan det krävs nästan en "vuxen" och van hand..
// Nathalie

*puttar igen* ^^

*Puttar också*