Ett klick för hemlösa djur
http://www.theanimalrescuesite.com/clickToGive/home.faces?siteId=3&ThirdPartyClicks=ERA_051709_ARS
På länken ovan kan du med ett klick ge hemlösa djur mat gratis! Du kan skriva på en lista mot kommersiell hundkapplöpning m.m. Det är en hemsida från USA

Klickar allt vad jag kan för djuren:D
Mvh Maia

Nu har jag klickat ungefär 20 gånger. Fortsätter senare ;P

Jättebra hörrni!
Har klickat :) Ska göra det varje dag! :D …

Nu har jag klickat ca 20 gånger till :)
Ska komma ihåg att göra det lite då o då ^^

Har klickat ^^
Men hur hjälper det djuren .. ?
/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

#7 Antagligen samma sak som med Ett klick för skogen, skulle jag gissa på.
Klickat! (; Jag gör det fler gånger lite senare :)
Jag har klickat nagra ganger nu men jag tvivlar pa att det e sant att de ger gratis mat om man klickar :S later skumt och vrf inte bara ge djuren maten utan klick?
#11: Bl.a. så får ju sponsorerna reklam genom att man klickar och det sedan dyker upp en massa banners. Det får väl dem även att verka "goda" och på så sätt får de mer kunder själva. Tror inte att de skulle sponsra om de inte själva fick ut något av det…
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
#12 Jahaa det forklarar saken.
Klickat ca 25 ganger nu, hppas det hjalper.
E den lankad i blandrashundar-, hamster-, hundar-, rattor-ifokus och alla andra djur sidor?

nu har jag klickat 243 gånger ont i fingret nu haha allt för djuren
nu har jag klickat några gånger ska klicka lite mer senare också.

klickat 124 gånger till nu=P
#16 Hur hinner du?! Klicka pa lanken, trycka pa den lila "knappen/rutan", ta bort den, klicka lanken igen och gora om! :O

#16 Det var inga dåliga siffror ;) Men hur i hela världen hinner du klicka 124 gånger på 6 minuter när det är så omständigt att du måste ta bort en del av länken o klicka igen etc? :o
Ska försöka klicka varje dag! :)

#18 Hon kanske tror att man bara klickar pa lanken sa e det klart? Elr? :S Jag trodde det forst (klicka 3 ganger XD Sen sag jag att man klickar pa den dar lila rutan)
Har klickat jättemycket :)
Jag har klickat några gånger, ska försöka komma ihåg och klicka några gånger varje dag :)

Tack Gunnelp,
jag lade länken bland mina favoriter så kan jag klicka en gång per dag. Tror inte det hjälper att klicka fler ggr samma dag, det står att man kan klicka en gång per dag.
Det hade ju varit bra om något liknande funnits för herrelösa djur i Sverige också.
Lotta
---------------------
www.lottasullisar.se

Klickat på allt inte bara för djuren;P
haha hade jätte tråkigt så nu har jag klickat 243 gånger:O ska på utväklingsamtal nu^^
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

#24. Ja, det hade varit jättebra. Det kanske finns. Någon som vet?
#13 Den är länkad i en del djursidor men inte alla. Av dem du nämner är det bara blandrashundar. Hjälp gärna till och sprid länken.
#27 Har nu lankat till hundar, rattor och hamster. Har du lankat till "Djurhem" ?

#28 Ja