Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1401 ggr
ParaKiss
0

STOR burskåp säljes BILLIGT!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hjälper mitt ex att sälja sitt stora fina burskåp, innan han slänger den som är väldigt onödigt! Annars får väll jag försöka ta upp den till lgh. Men lika bra o försöka o sälja den!

Så hära skriver han om burskåpet:

Har ett burskåp över sen vi hade omplaceringshemmet som nu bara står och tar plats , nån kanske har mer nytta av det än vad jag har =)

det är 3 burar på höjden och byggplyfa i botten och galler på sidorna och framsidan , en spånskiva på baksidan för att inte spån och dyligt ska ramla ur eller att djuret kommer ut med ett ben

måttet på botten är 120*60+ nån centimeter till , höjden mellan burarna är ca 50 cm så dom är rymliga och luftiga

nu till det dåliga =)
vi hade en kanin i burskåpet som åt lite på en planka så det behöver en översyn men inge stärre ingrepp för att få ett kanon burskåp till dina djur

men som sagt är lite småpyssel innan inflytt så säljer det i befintligt skick , godkänt till marsvin och kanin enligt kommunens inspektör

finns att hämta i Söderhamn och det är nedplockat i 9
bitar,tak,botten,ben,burbotten samt galler dörrarna finnes till

300 eller högstbjudande men minst 300 vill jag ha för den

Kontakta Peter för mera information och bilder: lindvall33@hotmail.com

jag lyckades hitta bild på burskåpet i sina yngre dagar. Innan kanin mm. kom in i i den. Eller innan dom flesta djur kom in.

[Wera]
0

Putt

Solkaniner
0

Var finns den?

Solkaniner
0

Läste lite dåligt, såg nu!

PaaatyPalm
0

Goosh, hade varigt perfekt att ha när jag ska flytta in på internatet >.< ! Söderhamn, hööm har ingen aning vart det ligger :/ , dock inte i skåne antar jag :(! Att det alltid ska vara så :O!

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

PaaatyPalm
0

Dubbel, sorry…

20 årig djurgalen moder* 

Maiae
0

Superfin ska tjata på mamman!!:D

Mvh Maia

PaaatyPalm
0

jag hatar att sverige är avlångt >.< Det skulle varigt runt istället xD!

20 årig djurgalen moder* 

ParaKiss
0

Tänk på att bilden är gammal och att det är innan djur o bland annat innan kaninen kom in. Och ser även ut som så där efter. Den är använd i några år och ordentligt. Men ja, den ser väll ut ungefär så nu med. men är ner tuggad på vissa ställen som det står i #0 =) Men den funkar utmärkt att använda ändå.

ParaKiss
0

putt =)

Maiae
0

Vi var intresserade, tyvär för lång bort X)

Mvh Maia

AnimalLover
0

hmm , kan ni skjutsa den till skogås för nån extra hundralapp eller så ?

ParaKiss
0

Du kan skriva o fråga han som har den. Mejlen är i första inlägget. Men jag antar att han vill ha bensinpengar tur o retur. Eftersom det är en väldigt lång bit emellan. Är ju nästan 30 mil dit. Men ska nog inte säga nåt. Bästa är att du mejlar o frågar honom. Men om jag känner han rätt så blir det en hel del några extra hundralappar ;)

Qepta
0

Kan buren transporteras till Gävle?

Kan inte ha med den på tåget från Sönderhamn till Gävle skulle aldrig klara av det själv :)

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

ParaKiss
0

Det är för sent nu, då han redan har slängt ut den och tagit isär den.

Qepta
0

Det var synd

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se