Husberg's 2 kull har kommit!
Ja nu har andra kullen kommit! 9 stycken, nu är de 3 dagar och på torsdagen den 14 maj ska kort fixas! Om redan en vecka kan du börja tinga en kanin , mer om hur du tingar finns på min hemsida. Jag bor i stockholm. Om ni undrar så är dessa kaniner gjorda för hoppning, utställning, avel men även till kel om så önskas! Ungarna har hoppmamma och utställnings pappa med 93,5p
Kramar Husberg's kaniner!
Grattis, vad många! 
Vet du deras kön redan om en vecka? :S *-)
Grattis ;) Ras?
Grattis, vad roligt. ^^
Tack så mycket allihopa;) #2 nej, men jag könsbestämmer dom sedan, skriver stamtavla och öronmärker med en uppfödare jag känner;) Rasen är dvärgvädur i färgerna chinchilla och viltgråmantel;)
Jättesöta! <3

Grattis :)
#4 Tankte val, men jag menade for man kan tinga dom om en vecka redan… sager du :S da e det inte sakert att alla ungar lever da? Och innan man tingar brukar man val behova veta konen :P
Jo det har du rätt i;) Men om 2 veckor ska jag och en uppfödare skriva stamtavlor och könavgöra:) Så om då två veckor kan man tinga dom;)
#9 Jaha sa du har uppfodar nr? :D Visste jag inte ;) ska ungarna oronmarkas eller ringmarkas? :P
Japp de ska öronmärkas:) Mitt uppfödar nr är M22;) Ska snart regga gårdsnamnet^^
#11 Du vet att man maste vara over 18 ar och varit medlem i SKAF i minst 3 ar for att kunna regga? :P Hehe.
ja det vet jag, jag hopptävlar mina kaniner också så jag är medlem i stockholms kaninhoppares… där ska jag regga mitt gårdsnamn;) Där behöver man inte fött upp i tre år^^

Grattis, måste komma och titta på dom en dag
Mvh Maia
tack gumman!