Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 395 ggr
[BonnieL]
0

Idag har jag städat!

Idag har jag städat till kaninerna, och diskat deras skålar. Det gör jag varje lördag. Vad har du gjort till dina kaniner idag? Glad

www.happybunnies09.weebly.com Glad

[nataschaj]
0

Jag har städat buren, samt diskat hennes skålar… sen ska ja ut å plocka nån gren till henne med.. :)… På måndag ska ja köpa morottör så hon kan få å mumsa på..

pigelina
0

get dom mat som altid:) Låtit Tequila springa lite extra i rast hagen och Pigge fick hoppa lite extra i sele. plockat hallongrenar och fixat nytt hinder som Pigge fått prova:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Kristall
0

Inte så mycket, det har ösregnat och så…
Visade dock kaninerna för en familj som var hit och såg på en kattunge som de ska ha. Curry var väldigt intressant. ^^

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

steelskaniner
0

storstädade igår idag har saga fått vänja sig vid ny bur i garaget, pojkarna flörtade med henne men tjejerna surade :)

Har låtit alla vara ute och grisa ner sig lite i regnet.

Kiwanu
0

Varit ute på en lång skogspromenad, med Dolly. Vi hade picknick, och firade hennes födelse dag, eftersom att det ösregnade då hon fyllde, så tänkte jag att jag kunde fira henne i helgen. Så ja, vi gick upp i skogen, fotade lite, jag åt bulle, hon åt grönsaksknäckebröds tårta. Vi hade det jätte mysigt i dem 2,5 timmarna vi var där, hon var på jätte gott humör.

Hon fick lite pressenter också : Matskål, på den står det BITCH bara för att hon är ganska brunstig just nu, he he. Och så fick hon lite nya rosetter att sätta på selen, kompostgaller till en ännu större Hage och massa kärlek och skoj !

Sen har det inte hänt så mycket förutom det vanliga då. Mat + kärlek + springa + lek & bus !

Rero
0

#5 Ni värkar ju ha haft det jättemysigt :)

Kiwanu
0

#6,Ja det kan du skriva upp ! :D

Animalfriend
0

Har haft de ute i utegårdarna, och så har jag mockat.

Kristall
0

Igår (Har inte gjort något speciellt idag ännu) hade jag dem ute i hagarna ganska länge, det var jättefint väder och mycket gräs i hagarna så de var glada. ^^ Sen fick Saga skutta runt i sele mesta tiden då hagarna inte räckte till. Oskyldig Och ungarna fick mest vara lösa (vi satt och vaktade dem hela tiden så).

Städade Tingans o Tuffans fack.
Sen på eftermiddagen gick vi ut och gå och då fick Curry följa med, han skuttade ivrigt på någon kilometer kanske (med pauser) men sen fick vi bära honom hem. Tungan ute

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)