Moängsvägens Great Gooseberry .
Japp :D henne ska jag få köpa! känns otroligt kul då jag somsakt måste lämna tbx den andra .. Hon e supersöt! Och hennes uppfödare är verkligen supertrevlig!:D , jag ska nog få hem henne i maj någon gång :) hihi kan knappt vänta :P var bara tvungen att skriva av mig :P
Glaad Eliiiiin

roligt :D hade me en kanin från henne en gång!

jasså ? vad kul :D
Vad kul :D
// Emma :D
Så roligt att hon hamnar hos dig Elin :)
Tråkigt när man måste lämna tillbaka en kanin som man har köpt!

hon är underbart söt:) Har sett henne på deras bilddagbok.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Åhh vad roligt jag ska köpa Moängsvägens Sweet strawberry :) som är Gooseberrys syster :D ^^,
Åh vad kul ! Men varför fick du lämna tillbaka den andra ?

#4 jaa det känns så kul att just jag får lov att köpa henne :)#6 jasså ? vad kul :D
Så du ska alltså lämna tillbaka kaninen du skaffade för nån dag sen för att skaffa en ny kanin?

#9 jag skafffade henne igår . Hon bet mig och försökte hoppa på mamma i ansiktet , jag vill inte ha en agressiv kanin!

#10 är du säker på att hon bara inte var stressad? Om hon precis har flyttat kan dom bli lite agressiva.
(menar inget illa)

#1 jo men hon sa att hon morrade hela tiden nästan , så det´var väll kanske ett tecken endå

#12 tycker att du ska vänta några dagar till och ge henne en chans till. Men jag har ingen aning om hur kaninen är, det vet ju bara du. Det här är bara min åskikt.
#12 men det tar ju tid för henne att få förtroende för dig, hon kanske har svårt att lita på människor och bara behövde lite extra tid? :/
Jaha, trodde det var kaninen du skaffade för bara ett litet tag sen.För det var väl bara ca 1 vecka sen om jag minns rätt. För det var väl du?, om jag inte blandar ihop dig med nån annan här på kif förstås.
#15 Hon köpte en kanin igår tror jag, eller någon dag innan, inte länge sedan iaf.
#16 jo hon skrev ju det nu. Men hon köpte ju en till för bara nån vecka sen har jag för mig också. Men jag kan blanda ihop henne med nån annan… Ska se om jag kan hitta tråden jag tänker på.
Det var den här tråden jag tänkte på.Så var den kaninen jag trodde hon skulle lämna tillbaka för att jag hade missat den andra tråden om att hon hade hämtat hem en till.
#18 yes :)
Mysko mysko det här. Jag skulle aldrig lämnat tillbaka en kanin bara några timmar efter att jag fått hem den. OAVSETT om den bet mig och hängde kvar i fingret. Det finns alltid en anledning till att en kanin biter.
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Jag hade en kaninunge som började bita. Jag väntade en månad, sen lämnade jag tillbaka honom till uppfödaren. Han bet mig så att det gick hål. Och sedan bet han även uppfödarens lilla dotter väldigt illa, så numera är han i kaninhimlen.
Det finns alltid en anledning, och om man bara precis mött kaninen så kan man inte veta, eftersom att man inte lärt känna kaninen. Men sen kanske man ångrar sig av andra anledningar etc.
Bättre lycka med den nya!
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV

Har du fått din kanin än??

Nope , ska få henne den 19onde :)

#24 Vad kul! Vill se mycket bilder sen