Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 895 ggr
PrinzeZz
0

Nico är fortfarande till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag känner ingen nytta i att putta upp den gamla tråden med gamla bilder och gammal information. Utan gör en ny istället.

Nico är en kanin med hjärtat på rätta stället, har aldrig ens försökt göra någonting och njuter av livet till fullo.

Både hopp och kel skulle passa utmärkt. Här hemma har han hoppat svårhöjd. Tävlingar har däremot gått lite segt men det håller på att släppa nu och jag tror inte det tar lång tid förrens han börjar plocka pinnar. Nico kan ta vilket hinder som helst från stillastående, även om han naturligtvis har mycket fart. Han är inte hanig och pissar på en, däremot märker han gärna revir med hakan (han har dock aldrig gjort det på hinder/bommar). Han har viss hoppstam men väldigt mycket obesläktad.

Jag tror det är tänkt 200:- för honom (då jag bara är fodervärd, men har varit det sen han var 8 veckor så vi känner varann utan och innan).

Nico är född 14 aug 08 så han är ingen bebis längre, men en slank högrest vacker ungkanin.

Nico finns 2 mil utanför örebro, leverans kan dock ordnas till nästan överallt i sverige.

Nico har även en svart syster till salu men henne tänker jag inte utlåta mej om.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

PrinzeZz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

träning

KaninHanna
0

Vad söt :) Hoppas att du hittar ett bra hem till honom!

Mvh Hanna

Zessan
0

Suktar! Vill ha:P:(

PandaFish
0

Nico är en helt underbar individ hade jag haft plats hade han fått bott kvar hos mig :)

Sandra Eriksson, Örebro Läns Kaninhoppare

www.sherlocksgard.weebly.com

KaninEmma
0

Putt

// Emma :D

[Linsenhejhej]
0

Verkligen en underbar kanin! Tyvärr kan jag inte köpa honom. Men jag hoppas du hittar ett bra hem till honom! :)

Animalfriend
0

Är transport till Kristianstad i Skåne omöjligt? Glad

Eller skulle det gå på något vis?

Zessan
0

skulle gärna ha honom.. e han fortfarande till salu? Jag ska ev skaffa en kanin till sommaren. HAn verkar perfekt<3:)

PrinzeZz
0

#8 japp han är fortfarande till salu Glad

rabbitlove
0

okej men är transport till alingsås\vårgårda möjlig? isånafall köper jag honom gjärna=p

Qepta
0

putt

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Zessan
0

e han kastrerad?

rabbitlove
0

är han det för jag vill isånafall inte ha honom=x

PandaFish
0

Han är inte kastrerad för han är fortfarande så liten tycker jag hehe:P men det behövs inte för han är så snäll och skvätter inte vad jag vet iaf :P

PandaFish
0

# 13 varför vill du inte ha honom om han inte är kastrerad? vill du ha honom tillsammans med en hona eller :)? jag är emot kastrering och därför har han inte blivit katsrerad sen är det väldigt dyrt också :P

rabbitlove
0

ja det är jag med jag vill ju inte ha honom om han är det skrev jag jag vill ha en kull men är han till salu och har jag schans på honom???

PandaFish
0

jaha jag missförstod dig förlåt :) du får gärna köpa honom om du vill :) vart finns du någonstans ?