Kaniner till salu!
Dvärgvädurar och Lejonhuvad hane till salu!
Har lite ont om tid så det blir kortfattat om alla kaniner! För frågor så skriv PM.
Castrobi - Havanna mantlad Dvv hane - 1år - Stamtavla - underbart temprament - 400kr
Sotis - Svart Dvv hona - 3år - haft 3 kullar - jätte mysig - EJ stamtavla el H-bevis - 100kr
Candy - Lejonhuvad viltsiames (tro jag) Hane - 2år - jätte busig och pigg - EJ stamtavla el H-bevis - 150kr
Alla kaniner är friska och har aldrig vart sjuk eller bitits/naffsat. Finns i Östersund/jämtland.
Transport kan ev fixa till Stockholm (om far ska ner dit någon mer gång, vilket jag tror han ska!)
Välkommna att maila på evve.esbjornsson@telia.com eller trubbelsbuse@hotmail.com eller så skickar du ett PM! Enklast att få svar genom mina mail adresser så maila helst dit men går bra med PM.
//Mvh Evelina E - Rörösjöns Kaningård!
www.rorosjons.webs.com - Finns bilder där att se samt lite info!

putt

Putt, hoppas dom får komma till bra hem! :)
Mvh Sigrid

Säger som ovan - får tyvärr inga fler kaniner--
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "

#2 & 3 Ska fråga ut köparna (som vanligt (A)) om hur dom kommer att få det och så =). Så bra nya hem är garanterat.
Puttar upp ninisarna små.

Puttar till dig!
MVH.
Louise T

putt

Puttar!
MVH.
Louise T

putt putt. Är det ingen som är intresserad av dessa sötnosar? supersöta och världens goaste.

Putt!
MVH.
Louise T

Lägg ut bilder här på iFokus också kanske fler nappar?
MVH.
Louise T

Så söta! Putt
Mvh Hanna

#15 Tack =).

Puttar - Är verkligen jätte ledsen men jag får inga fler kaninen fast jag är helt såld på Castrobi. Hoppas verkligen att du får sötnosarna sålda!
MVH.
Louise T

#17 Okej, vad tråkigt =(. Han är en riktig gobit ;P

hej var finns dom??? jag är intreserad av någon av dom men kan du adda min msn??? tilda.sohl@hotmail.com så kan vi skicka bilder och prata där=P

#19 addat dej där nu =)