Kaninbebisar säljes, samt bur önskas köpa
Har kaninbebisar till salu för symbolisk summa 100kr/kanin. Kommer vara kollad av veterinär innan leverans sker. Korsning mellan dvärgvädur och tysk jättescheck. Jättemysiga. De är grå allihopa. Kön är inte kollat ännu. De är leveransklara i slutet av maj, början av juni. Kommer vara barnvana då de redan är vana och kommer fram när barnen är hos dem.
SÖKER även en vinterbur till min lejonhuvade pojk. Jättebra om det var en bur med tillhörande rastgård, men inget måste. Allt av intresse, så hör av er vad ni än har i kaninbursväg.
Jag bor i kallinge i blekinge. Pma mig om ni har nåt av intresse, eller så får ni mitt nr via pm sen.
På bilden är bebisarna 2 v gamla
Putt!
Håller med #2. 

jasså…
ojdå. Jag är en nybörjare på det här.. vad kan man begära för en sådan korsning då? är ju en tjuvbetäckning så jag vet ju inte så mkt om hur bebisarna kommer att bli och hur stora. Det är många som undrar det och jag känner mig så dum som vet så lite…sitter och försöker hitta kunskap överallt nu så bara säg till mig och ge mig råd! tar TACKSAMT emot dem..:-)
Kanske 350:-. Sen stog det att dom var leverans klara i maj på din sida. Men att dom föddes i april. Dom måste vara minst 6 veckor när dom säljs. Helst 8 veckor.

#5 står det inte slutet av maj, början av juni..:-/…annars har det blivit en miss där för jag har räknat på 8 v…ska kolla de
#6 Tack för att du sa till. Dubbelkollade och det var min data som gjorde så vissa delar av texten inte syntes. Fixade det när jag kollade i Firefox ^^ Det var jag som sett fel.

#7 ok..:-)

putt. vad roligt för dig, och hoppas verkligen du hittar en seriös och bra köpare till dem :)
Tycker ungarna på bilden ser blåa ut.
Skulle tippa på en vuxenvikt mellan 3-5 kg. Beror lite på hur stor tysk jätteschecken är…
Lycka till!

#10 vägde de idag när jag var hos vetten med dem. Pappan vägen 5,9 kg och ena mamman 2,5 kg och den andra mamman 2 kg.