OT- Hund i sommar !
Åh, gud, jag är överlycklig ! Mormor, som bor på min gata, bara tre hus bort, ringde och sa, att hon hade fått gå i förtids pension! Så mormor ringde och sa att hon har hittat en pudel kennel, och jag och mormor som alltid ha valat ha hund tillsammans, det har varit våran dröm liksom ! Så i sommar, juni-juli, så kommer det en liten valp hem till oss,och gud vad jag är lycklig, kan knappt förstå att det är sant !
Alltså texten är väldigt rörig, men jag kan knappt skriva, är så himla lycklig !
:') <3
Gud vad roligt! :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Vad roligt, pudlar är så söta :D
Vad kul! :)
// Emma :D
kul :) har själv 4 hundar :) du kan ju kika in på hundar.ifokus nu då :P
Vad roligt! =)

Vad kul!!:)
Mvh Maia
Jaaa, det ska bli så kul ! #4, Jo, såklart, :)
riktigt kul med hund ju! =) Har själv en vovve från Spanien =D
föresten vad ska det vara för färg ? och ska det vara en toy,dvärg,mellan eller storpudel ?
Grattis! 
Åh vad roligt! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Vad härligt!
Vad roligt! vill själv ha hund, men blir ingen förrän jag flyttat hemifrån (allergiska föräldrar, visst finns de sådana som är allergivänliga, men de tål inte salivet)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Åh, så härligt :) Undrar som #9, blir det en toy,dvärg,mellan,stor eller kungspudel? :)
#14: Storpudel och kungspudel är samma sak, bara olika namn. =)

#15 Ah, jag funderade på det :P är inte sådär jättebra på pudelraser :P Men min mamma hade en superfin storpudel när hon var yngre, tycker att pudlar är ganska underskattade.. :P

Nej va skojj :D! Funderar faktist själv på att skaffa en till vovve nu till nästa sommar ^^ Fast ska dock inte ha en pudel utan antingen en dv. pinsher, Basenji eller farao hund ^^
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Tack :)
#14 : Det blir kungs/storpudel ! Min mormor är inte jätte förtjust i små hundar, så en stor skulle det vara !
#17, Nämen vad kul ! pinshar (stavning) är så snygga !
#13, Nä vad tråkigt :/
Jag hade först tänkt köpa en hund som blivit misskött/misshadlad och blivit omhändertagen. Sedan en Shelti (Shetland Sheepdog) och ev en kunspudel för de är riktigt stiliga=)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#19, Okej ! :D
Kungspudlar är riktigt riktigt snygga, och lättlärda :)

Så kul, stora pudlar är så häftiga & söta! ;D